Для Skoda Octavia подготовили 3-цилиндровый турбомотор, адаптивное шасси DCC, а также расширенный список оборудования.
Головною інновацією Skoda Octavia 2017 модельного року став турбований 3-циліндровий бензиновий мотор, який замінить в гамі колишню 1,2-літрову «четвірку». Маючи об’єм 999 см3, двигун 1.0 TSI розвиває потужність 115 к.с., а максимальний крутильний момент 200 Нм доступний у діапазоні від 2000 до 3500 об/хв. Перший в історії моделі Octavia трициліндровий мотор забезпечує високий акустичний комфорт та їздові характеристики.
У комбінації з 7-ступінчастою КП DSG мотор 1.0 TSI дає змогу розганяти хетчбек Skoda Octavia до 100 км/год за 9,9 секунд, а максимальна швидкість досягає 203 км/год. В парі з 6-ступінчастою «механікою» на спринт 0-100 км/год автомобіль витрачає 9,6 секунд. З кузовом універсал Octavia також буде доступна з новим двигуном і двома трансмісіями на вибір – 7-ступінчастим «роботом» DSG або «механікою». В цьому разі максимальна швидкість новинки досягає 200 км/год, а динаміка розгону становить відповідно 10,1 і 9,8 секунд.
Але головні переваги нового мотора лежать в іншій площині. Порівняно з 1,2-літровим мотором новинка на 8% економічніша й екологічніша. Хетчбек із 7-ступінчастою КП DSG витрачає в середньому 4,5 л/100 км, що еквівалентно шкідливим викидам СО2 на рівні 105 г/км, а з «механікою» цей показник ще нижчий – 104 г/км. Універсал витрачає 4,6 л/100 км (106 г/км) із «роботом» і 4,5 л (105г/км) – з МКП.
Як опцію можна замовити додатковий «аеро-пакет», що має у своєму складі спортивну підвіску зі зменшеним кліренсом, активні повітрозабірники, спойлер на даху або кришці багажника, а також шини з низьким опором коченню. З його допомогою витрата палива як ліфтбеку, так і універсалу, оснащених механічною КП, можна зменшити до 4,4 л/100 км (102 г/км).
За словами творців, мотор 1.0 TSI є справжнім витвором інженерного мистецтва. Компактний двигун із алюмінієвим блоком циліндрів важить лише 78 кг. Він має ретельно збалансовані алюмінієві поршні та ковані шатуни, що дало змогу відмовитися від балансувального вала. Блок і головка блоку циліндрів мають незалежні охолоджуючі оболонки, вихлопний колектор інтегрований у головку блоку циліндрів, що дало змогу поліпшити терморегуляцію двигуна. Система впорскування common rail впорскує паливо під тиском 250 барів. Інтеркулер турбіни інтегрований у впускний тракт, а тиск наддуву може досягати до 1,6 бара.
Адаптивне шасі DCC
Для Skoda Octavia 2017 модельного року пропонується адаптивне шасі Dynamic Chassis Control (DCC) для версій із двигунами потужністю від 150 к.с. і вище. Зокрема, DCC буде доступна для Octavia в таких версіях: бензинових 1.4 TSI (150 к.с.), 2.0 TSI (220 к.с.) RS і 2.0 TSI (230 к.с.) RS 230, а також дизельних 2.0 TDI (150 к.с. і 184 к.с.). Вона дозволить власникам отримати ще більше задоволення від їзди.
Система DCC дає змогу змінювати налаштування рульового керування і підвіски залежно від побажань водія. Вона має три режими: Comfort, Normal і Sport. Система DCC також доступна для «заряджених» версій Skoda Octavia vRS і vRS 230, в яких вона має більш комфортні налаштування для щоденної експлуатації. Цікаво, що електроніка розпізнає потенційну загрозу аварії і самостійно переходить із комфортного режиму в спортивний, щоб забезпечити більш високу швидкодію гальмівної системи і стабільнішу поведінку машини на трасі.
Розширені можливості
Skoda Octavia завжди пропонувала «трохи більше автомобіля», ніж конкуренти, надаючи просторий салон і місткий багажник, а кузов ліфтбек тримірної форми дає змогу легко здійснювати вивантаження-завантаження багажу через велику п’яті дверцята.
Подібно до інших моделей марки Skoda Octavia оснащена великою кількістю електронних систем і рішень Simply Clever, які суттєво полегшують життя водія і пасажирів. У моделях 2017 року, кліматична система Climatronic отримала антиалергенний фільтр, опціонну камеру заднього виду забезпечили омивачем, а наприкінці літа в списку опцій з’явиться парасолька під переднім пасажирським кріслом. У спинках передніх крісел можна замовити тримачі для iPads.
Нові системи для відпочинку та разваг
Розважальна система Skoda Octavia є частиною модульної платформи другого покоління MIB II – нею легко керувати, вона універсальна і має необхідну потужність. В інфо-навігаційну систему Amundsen додали модуль Wi-Fi, а частину функцій відтепер можна контролювати за допомогою фірмових додатків із планшета або смартфона, що мають оцінити насамперед пасажири другого ряду.
Розважальна система з новими функціями з’явиться на більшості моделей 2017 року. Як опція також доступна система Phonebox з індукційною зарядкою для смартфонів, яка дає змогу підключити смартфон до автомобільної антени без проводів, при цьому забезпечується більш якісний сигнал та отримання даних.