X

Skoda Karoq презентували офіційно: перші фото і характеристики

В Стокгольме проходит мировая премьера нового компактного кроссовера Skoda Karoq, который заменит в модельной гамме Yeti. На презентации нового кроссовера Шкода Карок присутствует журналист "Автоцентра"

На зміну моделі Yeti прийде абсолютно новий автомобіль, що отримав ім’я Skoda Karoq.

Це вже другий після Kodiaq представник чеського бренду, що дістав свою назву з мови жителів острова Кадья на Алясці.

На місцевому діалекті Kaa’raq – це «автомобіль», а слово «Ruq» перекладається як «стріла», яка прикрашає емблему автомобілів Skoda.

У компанії кілька місяців підігрівали інтерес до новинки. Спочатку з’явилися фотографії закамуфльованих автомобілів, а потім було опубліковано офіційні тизери кросовера.

Дизайн кросовера Skoda Karoq виконаний у стилі старшої моделі Kodiaq. Автомобіль складено на платформі MQB концерну Volkswagen і він багато в чому уніфікований з іспанським SEAT Ateca, український тест якого ми провели нещодавно.

Порівняно з Yeti, новий кросовер став більшим. Так, довжина новинки зросла до 4382 мм (+160 мм), а ширина — до 1841 мм (+48 мм). Висота машина стала меншою на 86 мм (1605 мм). Колісна база передньопривідних версій становить 2638 мм, а у повнопривідних модифікацій вона дорівнює 2630 мм, що також більше, ніж було у Yeti (2578 мм).

Завдяки збільшенню габаритів суттєво збільшився і розмір багажного відділення. Новий Karoq здатний вмістити від 521 до 1630 літрів залежно від положення задніх сидінь.

Для нового Skoda Karoq будуть запропоновані п’ять турбованих моторів. Базова версія отримає 1-літровий трициліндровий мотор 1.0 TSI потужністю 115 к.с. Любителям дизельних двигунів адресовані 115-сильний 1.6 TDI, а також дві версії 2.0 TDI на 150 і 190 «конячок». Але найбільший інтерес представляє бензинова 1,5-літрова «четвірка» 1.5 TSI (150 к.с.) нового покоління з турбонаддувом. Цей двигун працює за циклом Міллера і має функцію відключення пари циліндрів на малих навантаженнях.

Нагадаємо, що 1,5-літровий мотор TSI сімейства EA 211 evo  конструктори Volkswagen представили минулого року на симпозіумі у Відні, а першим його приміряв оновлений VW Golf. Від колишнього 1,4 TSI він відрізняється ефективнішою системою охолодження, антифрикційним напиленням на стінках циліндрів, турбокомпресором із змінною геометрією й іншими інноваціями.

На вибір покупцям будуть запропоновані дві коробки передач – 6-ступінчаста «механіка» і 7-ступінчаста роботизована КП DSG з двома зчепленнями, а також два варіанти приводу – передній і повний. Зокрема, найпотужніший  190-сильний Karoq 2.0 TDI вже «в базі» буде оснащений і повнопривідною трансмісією DSG.

У арсеналі Skoda Karoq з’являться світлодіодні фари, камери кругового огляду, а також вперше на автомобілі для чеської марки – віртуальна комбінація приладів.

Новий Karoq  складатимуть на заводі в чеських Квасинах, де наразі виробляється більший родич Skoda Kodiaq.