
Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.
Шосте покоління універсала Mercedes–Benz E–Class стало найспортивнішим і найінтелектуальнішим за всю історію існування моделі. Крім того, вперше в сімействі дебютувала «заряджена» версія Mercedes–AMG E 43 4Matic.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.
Від 670 до 1820 літрів
Універсал E-Class є одним із наймісткіших у своєму класі – об’єм багажного відділення при складених кріслах другого ряду досягає 1820 літрів.

Об’єм багажного відділення при складених кріслах другого ряду досягає 1820 літрів
У звичайному стані багажник вміщає 670 літрів, але завдяки можливості зменшувати нахил спинок крісел другого ряду на 10 градусів можна отримати надбавку в обсязі до 30 літрів. Мало сказати, спинки другого ряду складаються у співвідношенні 40:20:40, що дає змогу не тільки отримати зручний широкий підлокітник, а й перевозити довгоміри. До речі, скласти крісла другого ряду можна з багажника.

Спинка заднього ряду, що складається в співвідношенні 40:20:40, дає змогу перевозити довгоміри.
Дверцята багажника і шторка забезпечені електроприводом, а опційно можна додати систему безконтактного доступу, яку активує датчик під заднім бампером. Наприкінці року універсал можна буде замовити з третім рядом сидінь для дітей.

Сімейство Mercedes-Benz E-Class поповнилося універсалом.
Задня підвіска універсалу – пневматична з автоматичним регулюванням висоти. Передня пневматична підвіска доступна як опція. Вантажопідйомність новинки – 745 кг, а маса причепа на буксуванні може досягати 2100 кг.
Двигуни і трансмісії
Спочатку універсал Mercedes-Benz E-Class буде представлений у трьох виконаннях – E 200 із 4-циліндровим бензиновим мотором (135 кВт/184 к.с.), потужнішою версією E 250 (155 кВт/211 к.с.), а також E 220 d (143 кВт/194 к.с.) з абсолютно новою дизельною «четвіркою». У четвертому кварталі нинішнього року поповнять лінійку E 200 d (110 кВт/150 к.с.), шестициліндрова E 350 d, а також повнопривідна модифікація E 400 4Matic (245 кВт/333 к.с.). Усі автомобілі незалежно від типу і потужності мотора оснащуються дев’ятиступінчатим «автоматом» 9G-Tronic.

Спочатку універсал Mercedes-Benz E-Class буде представлено у трьох виконаннях.
Топ-версія сімейства Mercedes–AMG E 43 4Matic Estate, яку очікують у четвертому кварталі 2016 року, отримає в своє розпорядження 3–літровий V6 із двома турбінами (295 кВт/401 к. с.) і 9–ступінчастий «автомат» із прискореним перемиканням передач, повнопривідну трансмісію AMG Performance 4Matic, спортивну підвіску та інші удосконалення від фахівців AMG. Технічно універсал аналогічний седану, який було показано на автошоу в Нью–Йорку в квітні нинішнього року.
Mercedes–Benz E–Class отримав версію від AMG

Універсал Mercedes-AMG E 63 Estate 2016

Універсал Mercedes-AMG E 63 Estate 2016

Універсал Mercedes-AMG E 63 Estate 2016

Універсал Mercedes-AMG E 63 Estate 2016
Вантажівка з автопілотом
Універсал Mercedes-Benz E-Class встановлює нові стандарти в класі у сфері безпеки, комфорту та мінімального напруження за кермом. До базової комплектації увійшла система Active Brake Assist, яка зменшує небезпеку фронтального зіткнення, особливо в заторах. Крім цього, вона здатна визначати пішоходів, які переходять у небезпечній близькості від машини.

Mercedes-Benz E-Class Estate установлює нові стандарті в своєму класі.
Ще однією особливістю новинки стала система Drive Pilot, яка наближає еру безпілотного керування. Її функція Distronic не тільки дає змогу підтримувати безпечну дистанцію до попереднього авто, а й слідувати за ним автоматично на швидкості 210 км/год. Також уперше автомобіль забезпечили системою Remote Parking Pilot, що дає змогу керувати процесом паркування без водія за кермом за допомогою програми на смартфоні.
Історія моделі

Перший універсал Mercedes-Benz 190 Dc Universal складала бельгійська фірма IMA з 1965 до 1969 год.
50 років тому було представлено перший Mercedes-Benz з кузовом універсал
У серпні 1966 році Mercedes-Benz Universal дебютував у виробничій програмі Mercedes-Benz. Універсал створила фірма IMA з Бельгії на базі моделей 200 D і 230 S. Незважаючи на численні інновації, наприклад, роздільні спинки заднього ряду сидінь, саморегулювальну задню підвіску й опціонний третій ряд крісел, автомобіль виявився незатребуваним покупцями: загалом до 1969 року було складено 2754 екземпляри. У зв’язку з цим універсал на довгий час зник з модельної гами.

Із сімейства W123 розпочалося виробництво і довга історія успіху універсалів марки.

Із сімейства W123 розпочалося виробництво і довга історія успіху універсалів марки.

Із сімейства W123 розпочалося виробництво і довга історія успіху універсалів марки.

Із сімейства W123 розпочалося виробництво і довга історія успіху універсалів марки.

Із сімейства W123 розпочалося виробництво і довга історія успіху універсалів марки.
Нове ім’я, нова модель, новий успіх: Estate
Із сімейства W123 розпочалося виробництво і довга історія успіху універсалів марки. З 1978 року понад мільйон універсалів знайшли своїх шанувальників у всьому світі. У Німеччині, модель Estate відома під ім’ям «T-Modell» і асоціюється зі словами «туризм» і «транспорт». Для Mercedes-Benz автомобілі з універсальним кузовом є невід’ємною частиною сегмента «люкс» і мають високу лояльність покупців, особливо в Німеччині. «T-Model» виявилася дуже успішною в усіх генераціях E-Class (S 124, 210, 211, 212).