Инженеры Mercedes-Benz работают над новым семейством бензиновых и дизельных двигателей. Представят их в середине 2017 года.
Нові двигуни Мерседес об’єднує однаковий об’єм одного циліндра – 500 куб. см. В розробку двигунів вклали понад 3 млрд євро. Першим їх отримає седан Mercedes-Benz S-Class, який якраз пройде плановий рестайлінг у 2017 році. Потім вони з’являться на інших моделях Mercedes.
Спочатку представлять новий V8 бітурбо об’ємом 4,0 л, який прийде на зміну 4,7-літровому мотору. Його створили фахівці AMG на базі двигуна купе Mercedes-AMG GT. Нова вісімка потужніша – 470 к.с. і має максимальний крутильний момент у 700 Нм при 2000 об/хв. А відключення циліндрів зробить V8 економічнішим.
Мерседес повертається до рядних шісток. Спочатку з’явиться 3,0-літровий бензиновий двигун з електричним компресором і 48-вольтним електрообладнанням. Він буде розвивати близько 400 к.с. і 500 Нм. Обидва бензинові мотори отримають новий фільтр частинок і нову систему глушіння під час зупинок.
Рядною буде і 3,0-літрова дизельна шістка з двома турбінами на 310 к.с., а її витрата – на 7% менше, ніж у нинішнього турбодизеля V6.
Завершить формування нової лінійки двигунів Мерседес 2,0-літровий бензиновий турбомотор. Вказують його літрову потужність-135 к.с., тобто він буде розвивати приблизно 270 к.с.