X

Scania презентувала нові гібридні вантажівки HEV і PHEV

Нове покоління вантажівок Scania з гібридними силовими установками HEV і PHEV дає змогу ефективно використовувати ці машини в різних сферах: як рефрижератори, бетонозмішувачі або в регіональній дистрибуції. Машини пропонуються як шасі або в ролі тягачів — повною масою до 36 т.

Родзинкою вантажівок є електроагрегат GE281, що складається із двох розташованих один за одним моторів. Постійна потужність становить 230 кВт, а пікова – 290 кВт. Максимальний крутильний момент — 2100 Нм. З електроагрегатом встановлюються два турбодизелі Євро 6 на вибір: 7-ми або 9-літровий, які пропонуються у трьох варіантах потужності.

Застосовується 6-ступенева автоматизована коробка передач Scania Opticruise останнього покоління (2020 року). Замість зчеплення в ній використовується планетарна передача, що дає змогу проводити перемикання без переривання крутильного моменту.

Scania P 320 PHEV 4×2 general cargo transport

Гібридна модель PHEV комплектується трьома батареями сумарною ємністю 90 кВт, які можна повністю зарядити від станції 95 кВт DC лише за 35 хвилин. А стосовно моделі HEV, то вона оснащується тільки однією батареєю — на 30 кВт.год. Запас ходу в повністю електричному режимі досягає 60 км. Нагадаємо, що на гібридах Scania першого покоління, що з’явилися в 2014 році, він становив лише два кілометри.

Нові гібридні вантажівки Scania дають змогу заощадити до 40% палива в міському режимі. І в цьому їм активно допомагають система “старт-стоп”, а також адаптивний круїз-контроль з функцією передбачення. Відзначимо також, що двигуни внутрішнього згоряння можуть працювати і на гідрованій рослинній оливі (HVO), а частина з них – на біодизелі (FAME). Машини оснащені коробкою відбору потужності, яку можна задіяти не тільки в роботі з ДВЗ, а й під час їзди в повністю електричному режимі.

Читайте також:
Scania поділилася планами з електрифікації своїх автомобілів

І ще одна перевага нових гібридних Scania в тому, що вони дают змогу перевозити на 250 кг більше. І це при тому, що їх споряджена маса збільшена на 750 кг, порівняно з суто дизельними побратимами. Вся справа в тому, що в ЄС електровантажівкам дозволено перевищувати дозволену повну масу на одну тонну.