Нове покоління вантажівок Scania з гібридними силовими установками HEV і PHEV дає змогу ефективно використовувати ці машини в різних сферах: як рефрижератори, бетонозмішувачі або в регіональній дистрибуції. Машини пропонуються як шасі або в ролі тягачів — повною масою до 36 т.
Родзинкою вантажівок є електроагрегат GE281, що складається із двох розташованих один за одним моторів. Постійна потужність становить 230 кВт, а пікова – 290 кВт. Максимальний крутильний момент — 2100 Нм. З електроагрегатом встановлюються два турбодизелі Євро 6 на вибір: 7-ми або 9-літровий, які пропонуються у трьох варіантах потужності.
Застосовується 6-ступенева автоматизована коробка передач Scania Opticruise останнього покоління (2020 року). Замість зчеплення в ній використовується планетарна передача, що дає змогу проводити перемикання без переривання крутильного моменту.
Гібридна модель PHEV комплектується трьома батареями сумарною ємністю 90 кВт, які можна повністю зарядити від станції 95 кВт DC лише за 35 хвилин. А стосовно моделі HEV, то вона оснащується тільки однією батареєю — на 30 кВт.год. Запас ходу в повністю електричному режимі досягає 60 км. Нагадаємо, що на гібридах Scania першого покоління, що з’явилися в 2014 році, він становив лише два кілометри.
Нові гібридні вантажівки Scania дають змогу заощадити до 40% палива в міському режимі. І в цьому їм активно допомагають система “старт-стоп”, а також адаптивний круїз-контроль з функцією передбачення. Відзначимо також, що двигуни внутрішнього згоряння можуть працювати і на гідрованій рослинній оливі (HVO), а частина з них – на біодизелі (FAME). Машини оснащені коробкою відбору потужності, яку можна задіяти не тільки в роботі з ДВЗ, а й під час їзди в повністю електричному режимі.
І ще одна перевага нових гібридних Scania в тому, що вони дают змогу перевозити на 250 кг більше. І це при тому, що їх споряджена маса збільшена на 750 кг, порівняно з суто дизельними побратимами. Вся справа в тому, що в ЄС електровантажівкам дозволено перевищувати дозволену повну масу на одну тонну.