Scania поділилася планами з електрифікації своїх автомобілів
Сьогодні близько чверті глобальних викидів СО2 припадає на транспорт, тому провідні виробники комерційних автомобілів активно працюють над новими екологічно чистими машинами. Наприклад, компанія Scania вже освоїла виробництво електричних вантажівок і автобусів, які можуть проїхати без підзарядки до 250 км з подальшим збільшенням до 500 км.
А щодо акумуляторної вантажівки (BEV) повною масою 29 т для міських перевезень, то сьогодні на її заряджання потрібно лише 90 хвилин. Якщо говорити про гібридну модель (BHEV) з аналогічною повною масою, то ця машина може проїхати виключно на електротязі до 60 км.
У зв’язку з глобальним потеплінням Scania підписала зобов’язання повністю досягти нульового рівня СО2 до 2040 року. А тим часом компанія представила дорожню карту електрифікації до 2025 року.
Так, в 2022 році на ринок вийде 36-тонна вантажівка PHEV із запасом ходу на електротязі 60 км, час зарядки якого скоротиться до 30 хвилин. На 2023-й запланована поява більш важких акумуляторних машин BEV для регіональних перевезень. Вони будуть здатні працювати протягом чотирьох годин – при повній масі 40 т і трьох годин – при 60-тонному навантаженні. У 2024 році дебютують електричні магістральні тягачі, які зможуть заряджатися лише за 45 хвилин під час обов’язкових зупинок для відпочинку водіїв. Такі автомобілі зможуть працювати від 4 до 4,5 год., залежно від повної маси автопоїзда – 40 або 60 тонн.
І нарешті до 2025 року Scania поставила завдання електрифікувати машини для будівництва та лісовози, довівши частку продажу екологічно чистих автомобілів до 10% від загального обсягу реалізації. І все це з тим, щоб ще через п’ять років і зовсім довести цей показник до 50%.