“Горячий” паркетник Audi SQ8 оказался дизельным и очень динамичным
Незважаючи на дизельгейт концерн Volkswagen не планує відмовлятися від двигунів на важкому паливі. Чергове підтвердження цьому – дизельний спорткросовер Audi SQ8, який очолив Q-лінійку фірми і став найпотужнішим позашляховиком марки.
Зовні S-версію Q8 можна впізнати за сріблястою окантовкою решітки радіатора з виразними вертикальними планками під “метал”.
В інтер’єрі відмінностей від звичайного варіанту мінімум, оскільки спортивне кермо, накладки на педалі та особливе оформлення сидінь були присутні в пакеті опцій і раніше.
Дизельним V8 поділився паркетник SQ7, до речі аналогічний агрегат також встановлено під капотом суперкросовера Bentley Bentayga. Двигун видає 435 к.с. і 900 Нм. Крім того, у парі з мотором працює окремий літій-іонний акумулятор, який не тільки завідує наддувом, а й дає змогу Audi SQ8 рухатися на швидкості до 22 км/год виключно на електротязі.
Ефективно реалізовувати потужність дає змогу 8-ступінчастий “автомат” ZF і система повного приводу з диференціалом Torsen, що розподіляє тягу в пропорції 40:60. Розгін до першої сотні займає у Audi SQ8 4,8 сек. Максимальна швидкість обмежена на традиційній позначці 250 км/год.
Уже в базовій комплектації “заряджений” кросовер оснащений карбоновими гальмами, а також адаптивною пневмопідвіскою і системою вибору режимів руху Drive Select.
Не виключається поява і бензинової версії SQ8, розробленої спеціально для американського ринку. Ціни на дизельний Audi SQ8 стартують зі 100 000 доларів.