Найкрутіший Land Cruiser 300 повністю розкрито в довгоочікуваній модифікації
У червні 2021 року дебютувало нове покоління культового позашляховика Toyota Land Cruiser. На деяких ринках поставки почалися майже через тиждень після презентації. Навіть в Україні помітили перші екземпляри. Щоб привернути увагу до новинки, виробник презентував “хардкорний” варіант моделі з приставкою GR Sport у назві. Саме цей автомобіль привернув увагу громадськості після перших фото.
Компанія не стала змінювати мотори Land Cruiser GR Sport або робити їх могутнішими. Вона доповнила екстремальну версію позашляховика сильно модернізованою підвіскою, а також переробила зовнішність, зробивши більш агресивною. Зокрема, модель отримала нову решітку з іншим наповненням і великою назвою марки, інший передній бампер, темні пластикові накладки на колісні арки, чорні корпуси дзеркал заднього виду та дверні ручки.
На кормі встановлено алюмінієву захисну пластину. Їздить позашляховик Тойота на 18-дюймових колесах із шістьма спицями, пофарбованими в колір Mud Grey. У салоні змінили оздоблення – тепер воно поєднує чорну й темно-червону шкіру. На підголівниках вишито емблему Gazoo Racing. Вона також наявна на кермі та вітальній графіці мультимедійної системи. Карбоновий візерунок на центральній консолі, дверних панелях і кермовому колесі надає автомобілю спортивний характер.
Однак найголовніше нововведення – підвіска, яку розробили з урахуванням відгуків водіїв, які брали участь у ралі Дакар. Позашляховику змінили точки кріплення амортизаторів, встановили жорсткі пружини, змінили налаштування механізму кермового управління. Передні та задні стабілізатори стали електронно керованими. Ця технологія отримала назву E-KDSS. Вона забезпечує підвищену стійкість при русі в місті та знижує вібрацію на бездоріжжі.