Найкрутіший електрокар Mercedes: новий EQS отримав 350 сенсорів і запас ходу під 800 км
Mercedes-Benz представив електричний седан представницького класу EQS. Електрокар став серійним продовженням концепту Vision EQS, що дебютував на Франкфуртському автосалоні 2019 року.
Mercedes EQS є “зеленою” альтернативою звичайному седану S-Class W223. Довжина електромобіля Мерседес становить 5265 мм. Заявлений коефіцієнт лобового опору – 0,20. Як кажуть в компанії, це найбільш аеродинамічно вивірений серійний автомобіль в історії.
Раніше німці вже показували салон нового флагмана з величезним дисплеєм нової мультимедійної системи MBUX Hyperscreen. Його ширина становить 56 дюймів (142 см). Фактично гіперекран являє собою три дисплеї, об’єднані в одному: два на 12,3 дюйма (цифрова панель приладів і пасажирський дисплей) і 17-дюймовий екран мультимедіа.
На ринку Mercedes-Benz EQS запропонують в моно- і повнопривідній версіях. У першому випадку електроседан укомплектований одним мотором на 331 к.с., у другому – двома агрегатами сукупною потужністю 524 к.с. Час прискорення з місця до 100 км/год становить 6,2 і 4,3 с відповідно.
Батарея — 400-вольтова на 107,8 кВтг. Заявлений запас ходу — до 770 км. Пізніше стане доступний блок ємністю 90 кВтг. Який запас ходу він зможе забезпечити, поки що не оголошено. Також обіцяна AMG-версія седана з силовою установкою потужністю 725 к.с.
До стандартного оснащення Mercedes EQS увійшли близько 350 сенсорів і датчиків, що забезпечують роботу різних систем. Так, електроніка “висуває” дверні ручки, виявивши наближення водія до автомобіля, і навіть автоматично відчиняє двері, коли власник підходить впритул.
За доплату седан укомплектують системою напівавтоматичного керуваання Drive Pilot, що відповідає третьому рівню автономності. Як зазначили в компанії, відпустити кермове колесо водій зможе тільки на швидкості до 60 км/год і тільки на окремих ділянках автомагістралей, переважно в Німеччині.
Вартість Mercedes-Benz EQS поки що не оголошена. Імовірно, мінімальний цінник становитиме 100 000 доларів.