Как и прежде, Ford Expedition 2018 выглядит консервативно и сдержанно, но в то же время весьма нарядно
Четверте покоління Ford Expedition 2018 зберегло рамну конструкцію, яку сьогодні багато хто сприймає як пережиток минулого.У компанії Форд рішення зберегти раму пояснюють перевагами клієнтів. Вони часто купують найбільший позашляховик Форд для транспортування катерів і перевезення житлових причепів. А для цих цілей рама є оптимальним варіантом конструкції.
Новий Ford Expedition складено на модернізованому шасі повнорозмірного пікапа Ford F-150, але тепер він має повністю алюмінієвий кузов. До речі, за попередніми даними, флагманський позашляховик Ford став ще більшим (наскільки – невідомо). Він може взяти на борт до восьми осіб, для яких передбачено два десятки підстаканників!
Незважаючи на збільшені габарити, широке застосування алюмінію дало змогу зменшити масу майже на 140 кг (порівняно з нинішнім поколінням Форд Експедишн).
Інтер’єр Expedition 2018 також зазнав суттєвих змін, а місце морально застарілого важеля зайняла новомодна шайба вибору режимів роботи трансмісії. Позашляховик отримав автоматичну систему паркування і комплекс дотримання дистанції та запобігання зіткнень.
Загалом новий Експедишн отримав 40 (!) систем безпеки. Згідно з попередньою інформацією, позашляховик з офф-роуд пакетом буде доступний з електроннокерованим диференціалом підвищеного тертя.
Двигун Ford Expedition – 3,5-літровий твін-турбо EcoBoost (як і раніше), але тепер він агрегатуватиметься 10-ступінчастим «автоматом» (замість 6-ступінчастого). Купити Ford Expedition 2018 можна буде вже з осені 2017 року. Ціна найбільшого позашляховика Форд поки що невідома.