X

SAIC виводить на ринок нове електричне крос-купе Feifan R7

Предзаказы на новинку с «умной кабиной» и возможностью замены аккумулятора уже принимаются

Компанія Feifan Auto, раніше відома як R Auto, офіційно представила свою нову модель — електричне крос-купе Feifan R7 з можливістю заміни батареї. Таким чином суббренд китайської групи SAIC став другим автовиробником після Шанхайського стартапу Nio, що запропонував споживачам таку можливість.

Ба більше, Feifan R7 позиціонується як середньорозмірне крос-купе, порівнянне з Nio EC6. При колісній базі 2900 мм автомобіль досягає 4900 мм в довжину, 1925 мм в ширину і 1655 мм у висоту. Для порівняння габарити Nio EC6 при тій же колісній базі становлять 4850 х 1965 х 1731 мм.

Також виробник заявляє про кращий у своєму класі коефіцієнт аеродинамічного опору Cd — 0,238. У потенційного конкурента від Nio він становить 0,265-0,26 залежно від версії.

Feifan R7 укомплектований одним електродвигуном віддачею 544 к.с. і 700 Нм крутильного моменту. Попередньо, для прискорення від 0 до 100 км/год крос-купе достатньо 4 секунд. Точних даних поки що немає. Обіцяно, що запас ходу перевищить 600 км.

На даху електромобіля встановлений LiDAR, здатний бачити на відстань понад 500 метрів. Працює система на чипі Nvidia Orin smart driving. Також новинка отримала “розумну кабіну”, в основі якої чип Qualcomm Snapdragon 8155, і функцію доповненої реальності.

Але найцікавіше — це фірмове рішення Rising Power, яке дає змогу не тільки замінити, а й оновити батарею. Як повідомляється, заміна блоку займе 2,5 хвилини, тоді як в Nio заявили, що процес заміни батареї займає 3 хвилини.

Читайте також:
Электроседан BYD Han получит версию без крыши (фото)

Попередні замовлення на Feifan R7 вже приймаються. Цінник поки що не оголошений, але першим клієнтам обіцяні знижки. Про плани щодо будівництва станцій заміни акумуляторів у Feifan Auto мовчать.