SAIC Maxus презентував 7,5-тонну вантажівку на електротязі
На недавній виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері китайська компанія SAIC Maxus дебютувала з електричною вантажівкою повною масою 7,5 т. Таким чином, виробник, який займався легкими розвізними моделями (повною масою до 3,5 т), увійшов у новий сегмент ринку.
Нове вантажне шасі, під назвою Maxus, має габаритну довжину 5,25 м, ширину 2,15 м і висоту по кабіні 2,27 м. З кузовом довжина збільшується до 6,40 м. Задні колеса – здвоєні.
Про електромотор нічого не повідомляється, зате відомо, що машина комплектується літій-фосфатними батареями ємністю 128 кВт.год, які забезпечує машині запас ходу до 210 км (при циклі WLPT). Зарядка від станції постійного струму в 100 кВт займає всього 1,5 години, а від 22-кіловаттної станції змінного струму – близько 11 годин. В оснащення входять система екстреного гальмування, а також система попередження про вихід зі смуги руху.
Вперше німецькій публіці були продемонстровані і дві інші нові моделі, до цього показані в Англії в кінці травня – Mifa 9 і T90 EV. Перша являє собою 7-місний мінівен довжиною 5,27 м, оснащений батареями CATL на 90 кВт.год, які живлять електромотор потужністю 180 кВт. (350 Нм). Запас ходу сягає 440 км (WLPT).
Друга модель – T90 EV є електрифікованим виконанням пікапа T90, пропонованого в Китаї. Електропикап комплектується 150-кілловаттним електромотором, батареями ємністю 89 кВт.год і має запас ходу до 330 км (WLPT). Вантажопідйомність моделі – 925 кг.