Розкіш родом із Франції: DS показав свій шикарний седан
Зовні європейський DS 9 практично не відрізняється від китайської версії, що «засвітилася» в мережі кілька місяців тому. Відмінності тільки в декоративному оформленні оптики і розташуванні шильдиків. Щодо іншого, включно з хромованим декором і “потаємними” дверними ручками, седани ідентичні.
Основою для DS 9 стала подовжена версія ліфтбека Peugeot 508. Габаритна довжина новинки — 4 933 мм, ширина — 1 855 мм, висота — 1 468 мм, колісна база — 2 895 мм. В основі моделі лежить одна з версій модульної платформи EMP2.
Салон оформлено у фірмовій стилістиці французької марки і укомплектовано цифровою панеллю приладів, 12-дюймовою мультимедійною системою, сидіннями з масажем і підігрівом, оригінальним кермовим колесом і акустичною системою з 14 динаміками. Також передбачено безліч варіантів оздоблення. Частина з них доступна в рамках програми персоналізації DS Inspirations.
У стандартному оснащенні розширений набір систем-асистентів. А саме: автопілот другого рівня, що допомагає седану самостійно пересуватися шосе, а також система утримання в смузі руху, функція контролю фізичного стану водія, система нічного бачення, що розпізнає предмети на відстані до 100 м, функція розпізнавання дорожніх знаків і система виявлення «сліпих» зон.
В арсеналі преміум-седана адаптивна підвіска, що заздалегідь підлаштовує жорсткість амортизаторів на кожному з коліс окремо з урахуванням стану дорожнього полотна перед автомобілем, і адаптивна оптика з п’ятьма режимами.
На початку продажу DS 9 запропонують з 225-сильною гібридною силовою установкою E-Tense, запозиченою у того ж Peugeot 508, і переднім приводом. У складі силового агрегата бензиновий турбомотор 1.6 PureTech, 8-ступінчастий “автомат”, електромотор (109 к.с.) і акумуляторний блок на 11.9 кВт•год. Запас ходу на електротязі — до 50 км. Згодом на ринок вийде 360-сильний повнопривідний гібрид.
Інформацію про ціни і старт продажу, ймовірно, озвучать під час прем’єри.