Это одна из четырех моделей, созданных для конкретного клиента
Декілька днів тому Rolls-Royce представив на Monterey Car Week унікальний двомісний родстер La Rose Noire Droptail, першу з чотирьох моделей, що будуються для неназваного клієнта. Сьогодні до нього приєдналася ще одна ексклюзивна новинка Amethyst Droptail.
Якщо колір першого автомобіля був натхненний темно-червоною трояндою сорту Black Baccara, то для нового кабріолету обрали поєднання двох кольорів. Ніжно-фіолетовий відтінок квітки гомфрена куляста (Globe Amaranth) поєднали з темно-фіолетовим аметистом. Основний м’який фіолетовий зі срібним підтоном поєднується з темнішим. Для більшого блиску в фарбу додані сині, червоні та фіолетові пластівці слюди. Оригінальні 22,0-дюймові колісні диски пофарбовані у фіолетовий.
Родстер — перший автомобіль бренду з вручну відполірованою решіткою радіатора. Для досягнення ідеального результату знадобилося понад 50 годин колективної роботи. Під решіткою надрукований на 3D-принтері композитний повітрозабірник. Він прикрашений 202 відполірованими вручну «штрихами» з нержавіючої сталі, пофарбованими у відтінок Globe Amaranth.
У задній частині кузова привертає увагу велика багатофункціональна дерев’яна поверхня. Як стверджують у Rolls-Royce, це «єдина у світі «необроблена» дерев’яна поверхня, яка створює притискну силу».
Ще одна «фішка» Amethyst Droptail — електрохромне скло, що змінює відтінок та проникність. У деактивованому стані воно непрозоре та фіолетового відтінку. У напівпрозорому відтінок скла відповідає коричневим шкіряним сидінням Sand Dunes у салоні. Для досягнення такого результату майстрам довелося експериментувати із 60 варіантами.
В оздобленні інтер’єру темне дерево поєднується зі шкірою фіолетових та світло-коричневих відтінків. Деревина за витривалістю не поступається зовнішнім деталям. Щоб переконатися в цьому, перед остаточним складанням автомобіля понад 150 зразків піддали впливу сонця, влаги та різних температур. Як кажуть у компанії, тести тривали понад 8000 годин.
По центру передньої панелі красується годинник швейцарської компанії Vacheron Constantin. За бажанням власник автомобіля може зняти виготовлений вручну механізм та зберігати окремо. Дизайн хронометра розроблений фахівцями двох компаній та поєднує в собі кольори аметиста та базової пластини з білого золота.
Вартість унікального кабріолету не озвучується, як і ім’я замовника.