Революція: Китайський електромобіль GAC із запасом ходу 1000 км почнуть продавати до кінця року
Усі чекають революції в сегменті електромобілів, які поки що розвиваються доволі мляво і здебільшого завдяки вже наявним технологіям. Очікується, що все перевернуть твердотільні акумулятори, але до комерційного рішення поки що далеко. Однак китайський GAC вже до кінця 2021 року готується запропонувати електрокар із запасом ходу близько 1000 км.
Кросовер GAC Aion LX – ненова модель, яку виробник розсекретив у 2019 році. У найбільш далекобійному виконанні обіцяли запас ходу 650 км, що саме по собі є гідною цифрою. Хоча важко сказати, на що китайський електромобіль здатний насправді, адже показники пробігу на одній зарядці наведені відповідно до застарілого сертифікату NEDC. Однак ця машина вже продемонструвала більше.
GAC провів випробування модернізованого кросовера Aion LX, оснащеного 150-кіловатним батарейним блоком з катодом на основі кремнезему. Електромобіль подолав 904 км на одній зарядці в комбінованому режимі їзди за температури повітря +36 °C та вологості 90%.
Неважко припустити, що за більш сприятливих погодних умов і економного режиму запас ходу можна збільшити до 1000 км. Очікується, що такий GAC Aion LX вирушить у продаж до кінця 2021 року. Звісно, якщо подальші дослідження, які ще тривають, продемонструють надійну роботу автомобіля.
Aion LX — доволі великий кросовер з довжиною кузова 4786 мм при колісній базі в 2920 мм. Базовий варіант з одним електромотором на 184 к. с. і запасом ходу близько 500 км в Китаї оцінений щонайменше в $38 000. За топовий варіант (408 к.с.) просять $54 000. Якщо 1000-кілометровий GAC Aion LX справді надійде в продаж, він виявиться ще дорожчим.