Лише через місяць після дебюту водневого суцільнометалевого фургона Master Van H2-TECH компанія Renault разом з партнером – фірмою HYVIA анонсує ще два варіанти екологічно чистої моделі: шасі з кабіною і мікроавтобус.
Світовий дебют Master Chassis Cab H2-TECH відбудеться на міжнародному автосалоні Solutrans, який проходитиме в Ліоні з 16 до 20 листопада. А ось міський мікроавтобус Master City Bus H2-TECH презентують на іншій виставці — Salon des Maires в Парижі з 18 до 20 листопада.
Шасі з кабіною оснащено Fuel Cell установкою потужністю 30 кВт, батареями ємністю 33 кВт.год, а також резервуарами для 3 кг водню (2 х 1,5 кг), де він зберігається під тиском 700 бар. Запас ходу становить 250 км. Шасі має вантажопідйомність до 1000 кг і призначене для встановлення кузовів об’ємом до 19 м куб.
А стосовно автобуса з низьким входом, то його салон розрахований на 15 пасажирів (9 місць для сидіння) і пристосований для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями. Машина також обладнана водневою установкою на 30 кВт і батареєю на 33 кВт. А от запас водню вже більший — 4,5 кг (350 бар). Запас ходу збільшено до 300 км.
Таким чином вже в 2022 році Renault спільно з HYVIA виведуть на ринок одразу три водневих варіанти Master H2-TECH: суцільнометалевий 12-кубовий фургон із запасом ходу до 500 км, шасі з кабіною під 19-кубові кузови, а також 15-місний мікроавтобус, які зможуть проїжджати без дозаправки 250 і 300 км відповідно. Крім цього, буде запропонована і зарядна станція, яка зможе наповнити баки воднем лише за 5 хвилин.
Відзначимо, що виробництво автомобілів Renault Master здійснюється на заводі Batilly у Франції. Електрифікація і воднева інтеграція відбуватиметься на потужностях дочірньої компанії Renault – PVI в Гретц-Арменвілльєрі. Електромотори — виробництва підприємства Сleon, а складання водневих паливних елементів і заправних станцій налагодять на заводі у Флінсі.