За 20 лет было продано свыше 6,5 млн Megane. Четвертое поколение призвано усилить позиции французского бренда.
Порівняно з попередником хетчбек виріс у довжину на 64 мм (4359 мм) та став нижчим на 25 мм (1447 мм). Крім того для покращення стабільності машини на дорозі колію збільшили на 47 мм спереду (1591 мм) і на 39 мм ззаду (1586 мм). В салоні стало більше простору завдяки збільшенню колісної бази на 28 мм (2669 мм). Крім базового хетчбека, компанія презентувала спортивну версію GT, яка відрізняється іншими бамперами, решітками радіатора, 18-дюймовими дисками і власними налаштуваннями шасі. Так, в зарядженому «Мегані» встановлено функцію 4Control – підкермовування задніх коліс, що дає змогу досягти більш чіткого керування.
Особливу увагу творці нового Megane приділили оздобленню і якості використовуваних матеріалів. У салоні – «засилля» нових технологій. У шкалі приладів вбудовано 7-дюймовий TFT дисплей, а центральну консоль прикрашає 7 або 8,7-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи R-Link2.
Українським покупцям пропонуються на вибір кілька сучасних силових агрегатів. Бензинова лінійка представлена 1,2-літровим (130 к.с.), а також 1,6-літровим двигуном потужністю 115 «конячок». Перший працюватиме в парі з 7-ступінчастою роботизованою КП з двома зчепленнями, а от другий — з 5-ступінчастою «механікою» або безступінчатим варіатором CVT. Любителям економічних дизелів доступний півторалітровий двигун (110 к.с.), який можна замовити з 6-ступінчастою МКП або роботизованою коробкою з двома зчепленнями. А у версії GT під капотом – 205-сильний бензиновий двигун об’ємом 1,6 л, що дає змогу відчути ураганну динаміку спортивного хетча.
Для підвищення безпеки руху Megane отримав систему контролю за «сліпими зонами, камеру заднього виду, датчики парковки і можливість встановлення асистента автоматичного паркування Easy Park Assist.
Цього року до сімейства Megane приєдналися стильний седан і місткий універсал.
Від концепту в серію
Фото Renault