Renault Megane навчився працювати без ДВЗ
Renault продовжує йти до поставленої мети з електрифікації своєї модельної лінійки. Згідно зі стратегією розвитку Renaulution, яка охоплює період з 2021 до 2025 роки, французька компанія має намір електрифікувати третину автомобілів.
Близько року тому виробник провів планове оновлення сімейства Рено Меган. Крім посвіжілої зовнішності у моделі з’явилася плагін-гібридна версія. На момент запуску цей варіант був доступний тільки для універсала, а тепер його запропонували і хетчбеку (седан Renault Megane таку систему так і не отримав). Йдеться про встановлення E-Tech, що передбачає 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і два електромотори, з’єднані нестандартною мультимодальною трансмісією без зчеплення.
Сумарна віддача установки дорівнює 160 к.с. На електриці хетчбек здатен подолати в комбінованому циклі до 50 км, а в міському – 65 км шляху. Цей запас ходу забезпечує батарея на 9,8 кВтг. Примусовий перехід із паливного режиму в EV здійснюється натисканням однієї кнопки, зробити це можна в будь-який момент.
В оснащення хетчбека Renault Megane E-Tech увійшла 7-дюймова цифрова приладова панель, мультимедійна система з аналогічним екраном, двозонний клімат-контроль, задній парктронік, датчики світла і дощу. Вартість гібридного варіанту стартує від 36 000 доларів, що робить його найдорожчим у сімействі, якщо не враховувати високопродуктивний Renault Megane RS, топове виконання якого (Trophy-R) оцінюється в $90 000.