X

Renault Logan перевели на водень із запасом ходу 250 км

Первый экспериментальный автомобиль построили на базе индийской версии Рено Логан – Mahindra Verito

Новинка на базі локальної версії Renault Logan під назвою Mahindra Verito стала першим виробленим у країні водневим транспортним засобом. Над створенням силової установки на водневих осередках працювала Рада з науки і промислових досліджень Індії. Допомагала їй корпорація KPIT.

Паливні елементи виконані за типом низькотемпературних протонпровідних мембран. У новій установці потужністю 13,6 к.с. вдалося реалізувати одразу кілька інновацій. Наприклад, спеціальне ПЗ, легкі біполярні металеві пластини і вже згадані мембранні електроди.

Варто зазначити, що водневі автомобілі значно виграють у популярних нині батарейних електрокарів. Їхні основні переваги — більший запас ходу і швидкість заправки. Якщо у випадку з електричними транспортними засобами для зарядки необхідно кілька годин навіть у разі високої напруги, то для заправки водневого авто досить п’яти хвилин. Ще один плюс — екологічність. Вихлоп водневого автомобіля — водяна пара, а викиди діоксиду вуглецю CO2 дорівнюють нулю.

Версія Logan з Індії комплектується спеціальним водневим балоном. “Паливо” в ньому зберігається під тиском 350 бар. Однієї заправки достатньо для подолання 250 км шляху, при цьому максимальна швидкість автомобіля не перевищуватиме 65 км/год.

Загалом можна сказати, що реалізувати задумане вдалося. Єдиний мінус у тому, що автомобіль так і залишиться в статусі експерименту. Серійної версії у водневого індійського Рено Логан не буде.

Читайте також:
Водневе паливо для нового електромобіля Toyota вироблятимуть на Місяці