X

Renault готує величезні практичні моделі з незвичайним ГБО

Презентуют новинки до конца 2021 года

Електрифікація автомобільної галузі продовжує набирати обертів. Якщо раніше виробники були зосереджені виключно на випуску класичних “розеткових” електромобілів, то тепер почали освоювати і альтернативні джерела енергії, серед яких водень.

Поряд з іншими компаніями (Honda, Hyundai, Toyota, Jaguar, Land Rover, Stellantis, BMW і Great Wall) цю тенденцію підхопила і Renault. Вона має намір за допомогою водневих паливних елементів електрифікувати комерційний транспорт. Щоб швидко включитися в гонку, французи підписали угоду з американським виробником електрохімічних генераторів і водневих заправок Plug Power. Проект отримав назву Hyvia.

Першим новітню установку отримає Renault Master. Автомобіль мають намір випустити у трьох модифікаціях: мікроавтобус на 15 осіб Citybus H2-TECH, вен Van H2-TECH і просторий фургон Chassis Cab H2-TECH. У пасажирського буса запас ходу становитиме не менше 300 км, а у фургонів – 500 і 250 км відповідно. Всі модифікації являють собою гібрид водневого і батарейного електромобіля. Їх оснастять акумуляторною батареєю на 33 кВтг і балонами для водню на 3-7 кг. Презентують новинки до кінця 2021 року.

Читайте також:
Eberspaecher инвестирует в водородные топливные элементы для автомобилей