Марка представила гоночную версию хэтчбека
Компактний хетчбек Renault Clio вийшов на ринок у 1990 році. За цей час модель змінила п’ять поколінь, але залишалася виключно передньопривідною. Перший в історії повнопривідний Clio французи збудували лише через 33 роки.
Ралійний Clio Rally3 розроблений за участю спеціалістів спортивного підрозділу Alpine Racing на базі хетчбек п’ятого покоління Renault Clio R.S. Line. Основою для нього став хетчбек Renault Clio Rally4, компоненти якого вже пройшли перевірку гоночними трасами.
Під капотом у нового ралі-кара 1,3-літровий 16-клапанний турбований 4-циліндровий двигун TCe із безпосереднім упорскуванням палива. Для Clio Rally3 віддачу агрегату збільшили до 260 к.с. та 415 Нм крутного моменту. Працює він у зв’язці із п’ятиступінчастою секвентальною коробкою передач Sadev, дводисковим зчепленням Sachs та диференціалом ZF, що самоблокується.
Також ралі-кару дісталися гальмівні механізми PFC Brakes, регульовані амортизатори BOS Suspension та телеметрична система Life Racing. Необхідний рівень притискної сили Clio Rally3 забезпечує просте на вигляд заднє антикрило, розроблене командою BWT Alpine F1.
У салоні — сидіння Sabelt із багатоточковими ременями безпеки. Рульова колонка, що настроюється, та регульований педальний вузол дозволяють підбирати оптимальну посадку для пілота будь-якого росту та комплекції.
Прийом попередніх замовлення на ралі-кар вже оголошено. Мінімальний цінник хетчбека — 122 тисячі євро. Завершити омологацію нового Renault Clio Rally3 виробник планує у квітні 2023 року.