Вперше в Україні для монтажу екскаватора-планувальника було вибрано шасі Renault C380. Головна особливість його в тому, що під час руху дорогами з твердим покриттям воно має колісну формулу 6х4, а при виїзді на ґрунтовку тут підключається передній міст, причому за допомогою гідротрансформатора. Така система не тільки полегшує машину, порівняно з класичним приводом 6х6, а й дає змогу заощадити на паливі.
А стосовно екскаваторної надбудови UDS-214.3 то вона встановлена на вітчизняному підприємстві “Спецбудмаш”. Такий екскаватор-планувальник призначений для всіх видів земляних робіт при ремонті на трасах водо-, нафто- і газопроводів, а також для створення спеціальних укосів уздовж автомобільних доріг.
Завдяки основному ковшу об’ємом 0,63 м куб. можна розпушувати і піднімати грунт 2, 3 і 4-го класів, а з установкою додаткового змінного обладнання працювати і з грунтами 5-го класу з об’ємною масою до 1800 кг/м куб.т Також є можливість обробки горизонтальних стін, оскільки максимальний кут нахилу плеча дорівнює 90 град. Максимальний виліт стріли становить 14,6 м. Обертання надбудови здійснюється на кут в 360 град., ротація безпосередньо ковша — також на 360 град.