Розробку водневого пікапа Toyota Hilux H2 профінансує уряд Великобританії
Toyota розробить водневу версію середньорозмірного пікапа Hilux коштом британського урядового Центру передових двигунів (Advanced Propulsion Centre, APC). У 2030 році у Великій Британії почне діяти заборона на нові легкові та легкі комерційні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Водневий Hilux H2 має стати альтернативою бензиновим та дизельним аналогам у своєму сегменті.
Крім Toyota у проєкті беруть участь компанії Ricardo, ETL, D2H та Thatcham Research. Спільними зусиллями вони повинні адаптувати силову установку водневого седана Toyota Mirai для пікапа. Розмір фінансування — понад 11 млн фунтів стерлінгів (12,8 млн євро).
За попередніми даними, для водневого Toyota Hilux використовуватимуть компоненти силової установки Mirai без їх серйозної модернізації. Нинішнє покоління седана оснащується одним електромотором віддачею 182 к.с. та 300 Нм крутного моменту та електрохімічним генератором потужністю 174 к.с. Маса водню у трьох баках — 5,6 кг. Запас ходу — 650 км у вимірювальному циклі WLTP.
Цілком імовірно, у пікапа характеристики силової установки будуть такими ж. Єдина відмінність — повний привід, тоді як у седана він задній. Також очікується трохи більший пробіг без дозаправки за рахунок більших баків та буферної літій-іонної батареї. Її встановлять у задній частині кабіни.
Дрібносерійне виробництво водневої новинки налагодять на заводі Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) у Бернастоні. Цей майданчик випускає Corolla для Європи та їхні клони Suzuki Swace. Протягом 2023 року фахівці заводу зберуть вручну кілька прототипів Hilux H2. За результатами випробувань буде визначено терміни та обсяги виробництва пікапа.