X

Розкрито всі секрети нового Land Rover Discovery

Новый Land Rover Discovery, премьера которого состоится 29 сентября на Парижском автосалоне 2016, был презентован на закрытом показе за день до мировой премьеры. Журналист «Автоцентра» был единственным из представителей СМИ Восточной Европы, кому удалось узнать все подробности и увидеть автомобиль вживую.

П’яте покоління Land Rover Discovery, який представлено на Паризькому автосалоні 2016, стало серйозним кроком компанії Jaguar Land Rover на шляху створення найбільш багатостороннього позашляховика у світі. У ньому використано останні напрацювання англійської Jaguar Land Rover у сфері дизайну і технологій.

Головна новина для шанувальників Land Rover Discovery – п’яте покоління моделі зберегло свої відмінні особливості, які були в попередніх поколіннях автомобіля. Це семимісний позашляховик з «горбом» на даху, чим він запам’ятався і полюбився колишнім власникам.

Зовнішність автомобіля не стала одкровенням, тим паче, що компанія вже показувала машину спереду, порівнюючи з попередніми поколіннями цього автомобіля. Вона пізнавана і водночас нова, як і годиться новій моделі.

А от технічні особливості стали відомими лише зараз, перед світовою прем’єрою в Парижі.

Отже, новий Land Rover Discovery став більшим (довжина 4970 мм), але суттєво легшим за свого попередника. Його кузов на 85% складається з алюмінію. Причому половину з нього можна повторно переробляти. 0,5% – композитні матеріали, 0,5% – магній, і тільки 14% – сталь. Завдяки використанню «крилатого металу» кузов Land Rover Discovery став на цілих 480 кг легшим за попередника.

Крім того, автомобіль став більш аеродинамічним – на 17% порівняно з попередником. Це дало змогу як домогтися меншої витрати палива, так і зменшити шуми в салоні.

База автомобіля збільшена на 38 мм, що дало можливість зробити внутрішній простір для пасажирів великим. Другий і третій ряд крісел у Land Rover Discovery складаються за 14 секунд, причому зробити це можна і кнопками на самих сидіннях, і кнопкою біля водія, і далеко від машини. Спеціальний додаток для смартфона або «розумного годинника» дає змогу дистанційно скласти або розкласти сидіння, він також стежить за тим, чи зачинений автомобіль, вікна в ньому, знає його місце розташування.

Дитячі крісла з системою Isofix можна під’єднати легким порухом руки на п’яти сидіннях у всіх трьох рядах. Всі сім сидінь оснащені підігрівом.

Для замовлення доступні шини від 19 до 22 дюймів в 14 варіантах дизайну, 18 варіантів кольорів кузова.

Land Rover впевнений, що покупці Discovery – сучасні люди, які цінують в машині можливість користуватися мобільними технологіями. Тому в автомобілі цілих 9 USB-портів, 6 зарядок для портативних пристроїв на 12 Вольт і модуль Wi-Fi, здатний забезпечити високошвидкісним Інтернетом до 8 осіб.

У багажнику можна перевозити все що завгодно, за винятком, мабуть, слона. Максимальний об’єм багажного відділення Land Rover Discovery становить 2500 л (за умови складених сидінь двох задніх рядів), а в п’ятимісному варіанті – 1231 л.

Якщо слона в багажник вкласти не вдалося, його можна потягти – п’яте покоління Land Rover Discovery дає можливість тягнути за собою причіп масою до 3,5 тонн. Спеціальна програма стежить, щоб він не розгойдувався.

Мало кого здивує, що кришка багажника відчиняється з пульта дистанційно. Але коли вони вона йде вгору, внизу з’являється ще додаткова поличка. Вона може витримати до 300 кг ваги, тобто на неї можна сідати трьом-чотирьом дорослим людям. Якщо помістяться, звісно.

Довжина перевезеного вантажу може досягати 2 м, ширина – 1,4 м. Як і на родинному Jaguar F-PACE, в комплектацію автомобіля може входити водопроникний браслет-ключ. За його допомогою, доторкнувшись до літери D на дверцятах багажника, можна відчинити машину. А ключі в цей час лежать у салоні. Такий аксесуар може знадобитися спортсменам або пляжникам, яким незручно носити з собою на тренуваннях ключі від автомобіля.

Але це ще не все. У різних куточках автомобіля є 21 прихована поличка загальним об’ємом 47,9 л. Одна з них розташована під панеллю керування клімат-контролем. Туди можна покласти смартфон і його вже точно ніхто не знайде. Крім читачів «Автоцентру», звісно.

Салон Land Rover Discovery виконаний у традиційному для марки стилі. На вибір є кілька варіантів оздоблення інтер’єру, зокрема суто білий. Цікаво, що виробник складе 2400 автомобілів у комплектації First Edition (перша редакція), яка відрізнятиметься ексклюзивним оздобленням салону з «космічно-географічним» малюнком.

Наслідуючи тенденцію максимальної інтеграції з мобільними телефонами, інфо-розважальна система Land Rover Discovery нагадує наворочений смартфон. У центрі встановлено 10-дюймовий тач-скрін дисплей, на який виводиться картинка навігації. До речі, якщо ви заблукали далеко від цивілізації, система може відправити смс-повідомлення з координатами машини. І вас знайдуть.

Крім того, медіасистемп оснащена жорстким диском на 60 Гб для зберігання музики, картинок і відео. Адже монітори для показу відео є ще і на підголівниках передніх сидінь – для мешканців другого ряду. За звук у салоні відповідають 17 динаміків.

Ще одна подібність системи зі смартфоном – можливість скачати понад 35 додатків, які допоможуть знаходити музику, фільми, стежити за погодою і багато іншого.

Land Rover Discovery – позашляховик, і виїхати на ньому на природу або підкорювати бездоріжжя буде легко і просто. Для цього у нього хороша геометрична прохідність – 30 градусів ззаду і 34 спереду. Кліренс може досягати 283 мм, а максимальна глибина броду, з якої вибереться автомобіль, становить 900 мм.

Крім того, положення машини над землею може змінюватися. Залежно від режиму їзди кузов може присідати до 60 мм нижче за стандартне положення і підніматися на 150 мм. Коли автомобіль зупиняється, він опускається на 40 мм для зручності виходу людей.

Фірмова повнопривідна трансмісія Terrain Response 2 автоматично досліджує режим руху та поверхню і обирає оптимальний режим роботи. Крім того, її можна ввімкнути примусово, обравши один із кількох режимів: звичайний, трава, гравій і сніг, колія, пісок, каміння. У режимі Low-Range машина примусово блокує диференціал і переходить на знижену передачу.

Із бездоріжжям краще справляється повністю незалежна підвіска. Спереду вона двоважільна, ззаду – багатоважільна. Під час подоланні байраків також здорово допоможе камера, яка показує зображення на 360 градусів. Щоправда, анонсованої раніше Land Rover системи «прозорого капота» в цій моделі немає. Напевно, приберегли для наступного покоління Defender, яке вже не за горами.

Усі Land Rover Discovery оснащені восьмишвидкісною автоматичною трансмісією виробництва ZF.

Автомобіль може бути оснащений одним із двох дизельних і одним бензиновим двигуном. Найслабший – з серії Ingenium – чотирициліндровий. Цей дизель залежно від налаштувань видає 180 к.с. і 430 Нм або 230 к. с. і 500 Нм. Інші двигуни – трилітрові шестициліндрові. Дизельний потужністю 258 к.с. і крутильним моментом 600 Нм, бензиновий – 350 к.с. і 450 ньютонів. До першої сотні з найслабшим мотором автомобіль розганяється за 10,5 секунд, з найпотужнішим за 7,1. Звісно, за динаміку доводиться платити – якщо середня витрата бензинової версії за даними виробника становить 10,9 л на 100 км, то найскромніша – лише 6,0 л.


Не забута і безпека. Новий Land Rover Discovery забезпечений адаптивним круїз-контролем, здатним тримати дистанцію і зупинитися, якщо попередня машина стала. Він бачить пішоходів, які раптово вибігають на дорогу. Крім того автомобіль оснащений системою автоматичного паркування (паралельного, перпендикулярного і виїзду з нього). Є й інші системи активної безпеки, властиві сучасним преміум-автомобілям – розпізнавання знаків, ліміт швидкості, адаптивне світло світлодіодних фар, монітор втоми водія.

Отож, конструктори створили автомобіль як для тривалих поїздок великої компанії на далекі відстані, так і для щоденного використання або для підкорення бездоріжжя. Словом, на всі випадки життя.