Прозорий капот, нове обладнання та мотори: презентовано оновлений Mercedes G-Class
Культовий позашляховик Mercedes-Benz G-Class пройшов планове оновлення. Моделі освіжили дизайн та оснащення, а також підкоригували моторну гаму.
Автомобіль зберіг звичну концепцію виконання та залишився впізнаваним. Він отримав оновлену решітку радіатора, підкориговані бампери, а також фари та задні ліхтарі із зміненою графікою. Ще у нього інше облицювання стійок і колісні диски з новим дизайном. Версія AMG традиційно виглядає агресивніше за стандартну.
У салоні культового позашляховика з’явилося нове рульове колесо та покращена мультимедійна система MBUX. Також оновлений G-Wagen обзавівся слотом для бездротової зарядки смартфона, покращеними камерами кругового огляду, що дають змогу дивитися «крізь капот», розважальною системою для задніх пасажирів з 11,6-дюймовими екранами та підсклянниками з підігрівом.
Mercedes G-Class оновили моторну гаму та доповнили агрегати 48-вольтовими стартер-генераторами. G550 втратив свій V8 і отримав 3,0-літровий рядний шестициліндровий турбодвигун потужністю 450 к.с. і 560 Нм крутного моменту. Витрата палива становить 10,9 літри на 100 км. А під капотом G450d тепер встановлений 3,0-літровий дизельний двигун, який видає 367 к.с. потужності. Витрата палива – 8,7 літри на 100 км.
При цьому Mercedes-AMG G63 зберегли його 4,0-літровий восьмициліндровий турбомотор на 585 к.с. За рахунок інтеграції 48-вольтового старт-генератора він став економічнішим і витрачає 14,7 л на 100 км шляху. Mercedes не опублікував ціни на оновлену модель, але не чекайте великих змін із 150 тисяч доларів за G550 або 190 тисяч доларів за G63.