X

Презентовано новий Peugeot 3008

Peugeot создал второе поколение кроссовера 3008, но не стал ждать осени, чтобы показать его. Вместо этого в аэропорту Ле-Бурже из ангара сделали выставочный павильон и пригласили пятьсот журналистов, в том числе и нас.

Peugeot 3008 у модельній лінійці марки з’явився в 2009 році. У 2013 році йому освіжили зовнішність, змінивши дизайн фар і решітки радіатора

Нинішня генерація Peugeot 3008 вийшла більш агресивною і виразною, ніж попередня. Шеф-дизайнер компанії Жиль Відаль сказав, що це перша модель, яка втілила новий фірмовий стиль марки. Надалі в такому ключі розроблятимуть і інші автомобілі французького бренду.

Peugeot 3008-другого покоління складений на платформі EMP2, спільній із хетчбеком 308, але адаптованій для кросовера: зокрема, тут збільшено дорожній просвіт, ходи підвіски і її енергоємність. Кліренс у 3008 неабиякий: замість колишніх посередніх 150 мм тепер 220 мм! Такого ще пошукати не лише серед компактних SUV’ів, а й у світі суворих позашляховиків.

Як і скрізь у нових моделях, інженери борються з витратою палива і зайвою вагою машини. Для цього в конструкції кузова 3008-го застосовано високоякісні сорти сталі. А підлога багажного відділення і кришка багажника взагалі пластикові. Крила, важелі передньої підвіски та корпус задніх сидінь – алюмінієві.

У списку обладнання доволі багато дорогих систем активної безпеки: система нагляду за розміткою, активний круїз-контроль із функцією зупинення авто, ліміт швидкості та розпізнавання знаків. Є преміальні фішки і в салоні. Наприклад, передні крісла з режимом масажу за допомогою восьми пневматичних осередків розминають спину пасажиру.

Найбільш оригінальними опціями сміливо можна назвати e-Kick та e-Bike. Перший – електросамокат, а другий – міні-електровелосипед. Кожен із них оснащений електромотором і акумулятором, що заряджається просто в багажнику авто, де цей мініатюрний транспорт закріплений. Цікаво, що 8,5-кілограмовий алюмінієвий самокат e-Kick може проїхати на одній зарядці до 12 км на швидкості до 25 км/год.

Як опцію покупцям буде запропоновано електросамокат, який заряджається просто в автомобілі

Доки модель пропонується тільки з двигунами внутрішнього згоряння і переднім приводом. Прохідність на легкому бездоріжжі забезпечує вдосконалена система Advanced Grip Control. Вона дає змогу обрати один із режимів (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), оптимізувавши тягу за допомогою трекш-контролю.

У списку опцій з’явилася система Hill Descent Control Assist (HADC), яка дає можливість безпечно спускатися крутими схилами в автоматичному режимі. Вона сама підтримує швидкість 3 км/год. А водієві тільки й потрібно, що не чіпати педаль гальма і рулити.

У гамі виключно турбовані мотори. Бензиновий двигун 1,2 л серії PureTech має лише три циліндри, але потужність розвиває пристойну – 130 к.с. А 4-циліндровий двигун об’ємом 1,6 л видає 165 к.с. Це агрегат з серії THP, розроблений спільно з BMW. Дизелі більші: від 1,6 л (100 і 120 к.с.) до 2,0 л (150 і 180 к.с.).

У перспективі з’явиться і гібридна версія. Саме її буде запропоновано з повним приводом. Задні колеса обертатиме електромотор. А у 2019 році очікується і Plug-in – гібрид, який буде здатний тільки на батареях проїхати відстань у 50 км.

3008-це не тільки нове покоління моделі, а й повністю нова концепція салону i-Cockpit (другого покоління). Про неї на презентації розповів керівник проекту Олів’є Діянс.

У новій концепції iCockpit кермо стало ще меншим, комбінація приладів перетворилася на мультимедійний екран, а важіль АКП замінив джойстик

Салон став ще більш мультимедійним і прагне до ідеї смартфона. Тачскрін-екран на центральній консолі замінив керування всіма функціями клімату, розваги та навігації. Комбінація приладів перетворилася в екран, який дає змогу користувачеві на свій розсуд обирати дизайн і набір інформації.

Алюмінієві «рояльні» клавіші на центральній консолі мають стильний вигляд і зручні у використанні

Офіційно новий Peugeot 3008 широкій публіці покажуть на автосалоні в Парижі у вересні. В Україні він з’явиться у другій половині осені. Ціни будуть відомими наприкінці літа.

Peugeot 3008

Загальні дані

Тип кузовауніверсал
Дверцят/місць5/5
Габарити, Д/Ш/В, мм4447/1906/1624
База, мм2675
Колія передня/задня, мм1579/1601
Кліренс, мм220
Маса споряджена, кг1325
Об’єм багажника, л520/1482
Об’єм бака, лн.д.

Двигун

Типбенз. з безпос. впр.
Розп. і к-ть цил./кл. на цил.R3/4
Об’єм, см куб.1199
Потужність, кВт(к.с.)/об/хв96 (130)/5500
Макс. кр. мом., Нм/об/хв230/1750

Трансмісія

Тип приводупередній
КПмех. 6­ст./авт. 6­ст.

Ходова частина

Гальма передні/заднідиск. вент./диск.
Підвіска передня/заднянезалежн./напівзалежн.
Підсилювач кермаелектро
Шинин.д.

Експлуатаційні показники

Максимальна швидкість км/годн.д.
Розгін 0–100 км/год, сн.д.
Витрата траса–місто, л/100 кмн.д.

 

Фото Peugeot