Peugeot создал второе поколение кроссовера 3008, но не стал ждать осени, чтобы показать его. Вместо этого в аэропорту Ле-Бурже из ангара сделали выставочный павильон и пригласили пятьсот журналистов, в том числе и нас.
Нинішня генерація Peugeot 3008 вийшла більш агресивною і виразною, ніж попередня. Шеф-дизайнер компанії Жиль Відаль сказав, що це перша модель, яка втілила новий фірмовий стиль марки. Надалі в такому ключі розроблятимуть і інші автомобілі французького бренду.
Peugeot 3008-другого покоління складений на платформі EMP2, спільній із хетчбеком 308, але адаптованій для кросовера: зокрема, тут збільшено дорожній просвіт, ходи підвіски і її енергоємність. Кліренс у 3008 неабиякий: замість колишніх посередніх 150 мм тепер 220 мм! Такого ще пошукати не лише серед компактних SUV’ів, а й у світі суворих позашляховиків.
Як і скрізь у нових моделях, інженери борються з витратою палива і зайвою вагою машини. Для цього в конструкції кузова 3008-го застосовано високоякісні сорти сталі. А підлога багажного відділення і кришка багажника взагалі пластикові. Крила, важелі передньої підвіски та корпус задніх сидінь – алюмінієві.
У списку обладнання доволі багато дорогих систем активної безпеки: система нагляду за розміткою, активний круїз-контроль із функцією зупинення авто, ліміт швидкості та розпізнавання знаків. Є преміальні фішки і в салоні. Наприклад, передні крісла з режимом масажу за допомогою восьми пневматичних осередків розминають спину пасажиру.
Найбільш оригінальними опціями сміливо можна назвати e-Kick та e-Bike. Перший – електросамокат, а другий – міні-електровелосипед. Кожен із них оснащений електромотором і акумулятором, що заряджається просто в багажнику авто, де цей мініатюрний транспорт закріплений. Цікаво, що 8,5-кілограмовий алюмінієвий самокат e-Kick може проїхати на одній зарядці до 12 км на швидкості до 25 км/год.
Доки модель пропонується тільки з двигунами внутрішнього згоряння і переднім приводом. Прохідність на легкому бездоріжжі забезпечує вдосконалена система Advanced Grip Control. Вона дає змогу обрати один із режимів (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), оптимізувавши тягу за допомогою трекш-контролю.
У списку опцій з’явилася система Hill Descent Control Assist (HADC), яка дає можливість безпечно спускатися крутими схилами в автоматичному режимі. Вона сама підтримує швидкість 3 км/год. А водієві тільки й потрібно, що не чіпати педаль гальма і рулити.
У гамі виключно турбовані мотори. Бензиновий двигун 1,2 л серії PureTech має лише три циліндри, але потужність розвиває пристойну – 130 к.с. А 4-циліндровий двигун об’ємом 1,6 л видає 165 к.с. Це агрегат з серії THP, розроблений спільно з BMW. Дизелі більші: від 1,6 л (100 і 120 к.с.) до 2,0 л (150 і 180 к.с.).
У перспективі з’явиться і гібридна версія. Саме її буде запропоновано з повним приводом. Задні колеса обертатиме електромотор. А у 2019 році очікується і Plug-in – гібрид, який буде здатний тільки на батареях проїхати відстань у 50 км.
3008-це не тільки нове покоління моделі, а й повністю нова концепція салону i-Cockpit (другого покоління). Про неї на презентації розповів керівник проекту Олів’є Діянс.
Салон став ще більш мультимедійним і прагне до ідеї смартфона. Тачскрін-екран на центральній консолі замінив керування всіма функціями клімату, розваги та навігації. Комбінація приладів перетворилася в екран, який дає змогу користувачеві на свій розсуд обирати дизайн і набір інформації.
Офіційно новий Peugeot 3008 широкій публіці покажуть на автосалоні в Парижі у вересні. В Україні він з’явиться у другій половині осені. Ціни будуть відомими наприкінці літа.
Peugeot 3008
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4447/1906/1624 |
База, мм | 2675 |
Колія передня/задня, мм | 1579/1601 |
Кліренс, мм | 220 |
Маса споряджена, кг | 1325 |
Об’єм багажника, л | 520/1482 |
Об’єм бака, л | н.д. |
Двигун | |
Тип | бенз. з безпос. впр. |
Розп. і к-ть цил./кл. на цил. | R3/4 |
Об’єм, см куб. | 1199 |
Потужність, кВт(к.с.)/об/хв | 96 (130)/5500 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 230/1750 |
Трансмісія | |
Тип приводу | передній |
КП | мех. 6ст./авт. 6ст. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./напівзалежн. |
Підсилювач керма | електро |
Шини | н.д. |
Експлуатаційні показники | |
Максимальна швидкість км/год | н.д. |
Розгін 0–100 км/год, с | н.д. |
Витрата траса–місто, л/100 км | н.д. |
Фото Peugeot