Третье поколение Mercedes-Benz A-Сlass стало не только серьезнее внешне, но и получило ряд новых электронных опций.
У центрі дизайну Mercedes-Benz A-Сlass – агресивні лінії з більш елегантною і зрілою естетикою. Особливо це помітно, якщо поглянути на передню частину з її спадним капотом і вузькими світлодіодними фарами з хитрим примружуванням “очей”, які надають машині більш динамічного вигляду.
Побудований A-клас на новій платформі, яка дала змогу збільшити колісну базу на 30 мм. Тоді як інші габарити автомобіля залишилися майже незмінними. Проте автори запевняють, що в салоні стало просторіше, а об’єм багажника, наприклад, збільшився до 370 літрів.
Салон Mercedes-Benz A-Class вирізняється більш сучасним «авангардним поглядом». Посеред передньої панелі – два дисплеї, об’єднаних в один. Вони займають більше половини передньої панелі. Один з них слугує щитом приборів, інший – екраном мультимедіа. На вибір кілька комбінацій: два 7-дюймових дисплеї, один 7-дюймовий і один 10,25-дюймовий дисплей або два масивних 10,25-дюймових дисплеї. Крім того, модель отримала абсолютно нову мультимедійну систему з елементами штучного інтелекту.
На старті продажів для A-Class передбачено три варіанти двигунів. Версія A 200 використовує 1,3-літровий 4-циліндровий мотор, який видає 163 к.с. і 250 Нм, а також автоматичну коробку передач 7G-DCT або 6-ступінчасту механіку. A 250 оснащена 2,0-літровим 4-циліндровим двигуном на 224 к.с. і 350 Нм. Що стосується дизельного варіанта, то його 1,5-літровий мотор має віддачу 116 к.с. і 260 Нм. A 250 і A 180d передбачені тільки з 7G-DCT.
Найбільше мені сподобалося те, яким є новий A-Class у керуванні. А що стосується динаміки, то тяга невеликого за літражем двигуна приємно здивувала. До того ж, навіть тут є можливість вибору спорт-режиму, в якому хетчбек стає динамічнішим. Підвіска доволі жорстка, але зате вона дуже зібрана! Тому в повороти авто вписується чудово. Якщо говорити про нововведення, то це новий салон і безліч допоміжних систем.