Компания BMW вышла в новый для себя сегмент и сразу же удивила поклонников интересной новинкой BMW X2.
Насамперед, BMW Х2 приваблює цікавим і незвичним дизайном. Навіть серед автомобільних журналістів виникли суперечки і дискусії з приводу зовнішності новинки.
І, тим не менш, кросовер явно засвідчує свою приналежність до сімейства баварських автомобілів. Це помітно з хижого примружування фар і великих «ніздрів» решітки радіатора. Особливо ефектно машина виглядає в новому золотисто-жовтому кольорі. Додає шарму моделі М-пакет, яким хизувалася тестова версія. А два патрубки вихлопної системи недвозначно натякають на динаміку автомобіля.
Під довгим капотом ховався дволітровий турбодизель, який видавав 190 к.с. і розганяв кросовер до 100 км/год за 7,8 с. У профіль силует X2 зі злегка зміщеним назад пасажирським відсіком нагадує BMW M Coupe.
Інтер’єр типовий для BMW і орієнтований на водія. Його оздоблення нехай і скромніше, ніж у старших побратимів, але воно не менш якісне і добре опрацьоване. І навіть на задньому ряду тут не тісно. Для багажу залишено 470 л об’єму. BMW X2 показав себе дуже зібраним і динамічним (адресований активним водіям). Він поєднує в собі звички купе і дані SUV. Але все-таки кліренс тут 182 мм.
BMW X2 демонструє чудову слухняність і керованість на дорозі навіть з не дуже хорошим покриттям, хоча автомобіль його і не дуже шанує. Постійний повний привід у звичайних умовах відправляє 60% моменту до задніх коліс. За необхідності він може варіюватися на користь кожної з осей.
Я вперше протестував цей автомобіль. На перший погляд здавалося, що це така маленька, спокійна, сімейна машинка. Але коли я сів усередину, я був дуже здивований. Навіть за мого зросту 1,9 м місця виявилося досить. Дизайн інтер’єру футуристичний, хоча все виконано в стилі BMW, Х2 відрізняється від інших моделей. Зовні автомобіль дуже яскравий, впізнаваний. Він підійде як для молоді, так і як сімейне авто.