Новая Audi A8 получила автопилот для пробок, полноуправляемое шасси и «умную» подвеску.
У Барселоні представлена нова Audi A8 2018. Представницький седан надійде в продаж до осені, а ціна Ауді А8 в Європі стартує з позначки 83 тис. євро.
Audi A8 2018 складена на модульній платформі MLB Evo, а в її конструкції використані не тільки алюміній, а й магній і карбон. Флагманський седан Ауді підріс до 5172 мм у довжину, 1945 мм в ширину і 1473 мм у висоту, а його колісна база – 2998 мм. Окрім стандартної версії представили і подовжений на 130 мм (до 5,3 м) варіант Audi A8 L.
У дизайні Ауді А8 2018 проглядаються риси концепт-карів серії Prologue. Решітка радіатора збільшена в розмірах, а от матричні діодні фари стали вужчими. Ліхтарі розтягнуті на всю ширину задньої частини.
В інтер’єрі авто панують сенсорні дисплеї. Відтепер у Audi A8 віртуальна панель приладів і одразу два тачскріни (на 10,1 і 8,6 дюйма) на центральній панелі. Мультимедійна система здатна розпізнавати накреслені пальцем слова.
Окремий екран передбачено для задніх пасажирів, він дає змогу регулювати налаштування клімату. Крім того, до їхніх послуг – підставка під ноги та відкидне крісло переднього пасажира.
Список опцій вперше поповнили паркувальний автопілот з дистанційним керуванням і система напівавтономного руху для заторів Traffic Jam Pilot з лазерним сканером. Остання – дає змогу пересуватися на швидкості до 50 км/год.
Всі Ауді А8 2018 будуть «помірними» гібридами з 48-вольтною установкою. Спочатку на вибір запропонують пару 3,0-літрових V6 із турбонаддувом: 340-сильний бензиновий мотор і турбодизель потужністю 286 к.с.
Із 2018 року поповнять лінійку бензинові мотори об’ємом 4,0 л (460 к.с.) і 6,0 л (585 к.с.), а також 4,0-літровий дизель з електричним наддувом на 435 к.с. Потім з’являться 450-сильний гібрид Audi A8 E-Tron і 550-сильний заряджений седан Audi S8.
Нова Audi A8 вперше отримала повнокероване шасі з поворотними задніми колесами. Крім того, встановлено нову активну підвіску, що сканує дорогу на наявність вибоїн.