Компанія BYD презентувала на ринку США свій перший електричний шкільний автобус класу А. Особливістю машини є функція Vehicle-to-grid, яка дає змогу під час стоянки віддавати дешеву електроенергію (зарядка в нічний час) назад у мережу – наприклад, для освітлення навчальних класів. Вперше таку технологію було анонсовано в 2021 році на шкільному електробусі класу D (завдовжки до 12 м, 84 місця).
Новий електробус класу А може перевозити до 30 дітей. Всі сидіння оснащуються триточковими ременями безпеки. Біля задніх дверей може монтуватися гідроліфт вантажопідйомністю 800 фунтів (363 кг). Під час зупинки спеціальна система Predictive Stop Arm стежить за трафіком навколо автобуса і подає звуковий сигнал дітям, коли найбезпечніше виходити з салону.
Шкільний BYD пропонується в трьох варіантах за довжиною: 8,1 м; 7,4 і 7,0 м. Автобус живлять літій-залізо-фосфатні батареї, що забезпечують запас ходу до 225 км. пропонується два типи зарядки: постійним струмом, потужністю 150 кВт і змінним, на 19,2 кВт.
Електрифікація шкільних автобусів у США просувається хорошими темпами. Очікується, що впродовж 10 років на ринок вийде близько 27 тис. електробусів для перевезення учнів.