Им стал 1108-сильный электрический Porsche Taycan Turbo GT
Porsche офіційно представила новий Taycan Turbo GT, який уже встиг стати володарем кількох рекордів. Один із них — рекорд Північної петлі Нюрбургрингу серед електричних седанів. Turbo GT зі спортивним пакетом Weissach проїхав коло за 7:07.55 хвилин, на 17,6 секунд швидше Tesla Model S і на 26 секунд швидше Taycan Turbo S. Також новий седан став найшвидшим серійним електромобілем на гоночній трасі Лагуна Сека в Каліфорнії. 23 лютого цього року тестовий пілот Porsche Ларс Керн пройшов коло за 1:27.87 хвилини.
Зовні ідентифікувати «рекордсмена» легко за величезним антикрилом. У стандартній комплектації воно регульоване, з пакетом Weissach — ні. Також Taycan Turbo GT отримав спеціально розроблені передній спойлер з аеродинамічними пластинами, спеціальний передній бампер та стандартні матричні фари. За доплату запропоновано світлодіодні HD-фари.
У кузовній палітрі шість кольорів, включаючи спеціально створені для цієї моделі нові відтінки Violet Sky Metallic та Light Blue Metallic. Окрім кольору кузова, покупці можуть обрати синій або чорний логотип (матовий чи глянсовий).
У салоні ковшеподібні сидіння з карбоновим покриттям. Передні — спортивні Plus з регулюваннями у 18 напрямках та пам’яттю. З пакетом Weissach — двомісний салон з карбоновими ковшами. Рульове колесо з позначкою на 12:00 обтягнуте чорним матеріалом Race-Tex.
Седан укомплектований електричною силовою установкою потужністю 789 к.с. Функція Launch Control збільшує віддачу до 1033 к.с., або до 1108 к.с. в залежності від методу вимірювання пікової потужності. Максимальний крутний момент — 1340 Нм. Це робить його найпотужнішим Porsche в історії бренду. З місця до 100 км/год Taycan Turbo GT прискорюється за 2,3 секунди, з пакетом Weissach — 2,2 секунди. Максимальна швидкість — 290 та 305 км/год відповідно. Запас ходу — до 550 км WLTP.
За рахунок широкого використання карбону Porsche Taycan Turbo GT вийшов на 75 кг легше за 750-сильний Taycan Turbo S. У нового електроседана дороблена активна магнітна підвіска та легкі 21,0-дюймові колісні диски. Гальма — карбон-керамічні PCCB (Porsche Carbon Ceramic Brake) із золотистими супортами.
У США прийом попередніх замовлень на Porsche Taycan Turbo GT вже стартував. Початковий цінник електроседана — 136 000 доларів. Постачання розпочнеться вже цього літа.