X

Представлено оновлений Toyota Crown

Свежий интерьер увеличил ценник на 100 долларов, до 40 050 долларов

У 2024 році на ринок вийде оновлений Toyota Crown зі стартовим цінником 40 500 доларів, тобто на 100 доларів дорожчий за актуальну модель. Судячи з такого незначного подорожчання, зміни будуть мінімальні й, судячи з усього, торкнуться виключно інтер’єру. Зокрема, обіцяні м’якші оздоблювальні матеріали та «додаткові акценти теплого сталевого кольору в комплектаціях XLE, Limited та Platinum».

У базовій версії Crown XLE стандартно укомплектований світлодіодною оптикою та 19,0-дюмовими легкосплавними колісними дисками. У салоні — 12,3-дюймова панель приладів та 12,3-дюймова інформаційно-розважальна система. Також «у базі» рульове колесо в шкіряному обплетенні, передні сидіння з електроприводом та підігрівом, бездротова зарядка для смартфона, двозонний клімат-контроль, дзеркало заднього виду з автозатемненням та HomeLink.

Під капотом у Crown XLE гібридна силова установка, що складається з 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна, двох електромоторів та нікель-металогідридної батареї. Сукупна потужність агрегатів — 239 к.с. Привід — повний. Середня витрата палива — 5,7 л/100 км.

Седан оснащений комплексом Toyota Safety Sense 3.0, до якого входять повношвидкісний круїз-контроль, система контролю смуги руху та попередження про зіткнення з виявленням пішоходів. Також у списку система попередження про виїзд зі смуги руху з підрулюванням, автоматичне дальнє світло, розпізнавання дорожніх знаків, контроль сліпих зон та сповіщення про перехресний рух ззаду.

Топова версія оновленого Toyota Crown Platinum за 53 070 доларів оснащена стильнішими фарами, панорамним дахом, датчиками дощу та 21,0-дюймовими колісними дисками. За доплату запропоновано двокольорове фарбування кузова.

Оздоблений шкірою салон укомплектований шкіряним кермом з підігрівом та аудіосистемою преміум-класу JBL з 11 динаміками. Усі сидіння у такого седана з підігрівом, передні — з вентиляцією. Комплекс систем активної безпеки доповнений допомогою при зміні смуги руху, попередженням про перехресний рух спереду, системою кругового огляду та асистентом паркування.

Toyota Crown Platinum використовує силову установку Hybrid Max, яка складається з 2,4-літрового турбомотора та системи eAxle на задній осі. Вона складається із електродвигуна, редуктора та інвертора. Сумарна віддача агрегатів — 345 к.с. та 542 Нм крутного моменту. Також у стандатному оснащенні регульована адаптивна підвіска. Витрата палива — близько 7,8 л/100 км.

Читайте також:
Tesla Model Y відібрав у Toyota Corolla титул найпопулярнішого автомобіля у світі