Нынешним летом на европейский рынок выходит существенно обновленный микровэн Fiat Qubo – c измененным дизайном и более высоким уровнем комфорта.
Після оновлення навесні цього року розвізного фургона Fiat Fiorino прийшла черга рестайлінгу і його суто пасажирського побратима – мікровена Qubo. Насамперед машина отримала інший дизайн екстер’єру: фари збільшеного розміру, «усміхнену» решітку радіатора, новий бампер. Змінилася і корма: це стосується задньої підйомної двері, яка втратила стильний круглий елемент навколо емблеми, також з’явилася і нова ніша під номерний знак. З’явилося два нових забарвлення кузова: бронзовий Magnetic Bronze і блакитний Azure Blue.
Габарити залишилися колишніми: довжина – 3,96 м і ширина – 1,7 м. П’ятимісний салон має багажник 250 л, який збільшується до 650 л при складеній задній полиці. У разі складання задніх крісел обсяг збільшується до 2 500 л. Як опцію можна встановити складне переднє пасажирське сидіння, що дає змогу 2,5-метрові довгоміри.
Інтер’єр також змінився. Тут нове рульове колесо, інша комбінація приладів, інша оббивка сидінь. На центральній консолі в якості опції встановлюють нову мультимедійну систему з кольоровим 5-дюймовим дисплеєм.
Покупцям доступні три рівні оснащення: Pop, Lounge і Trekking. Базове виконання на початковому рівні Pop включає центральний замок, передні електросклопідйомники, дзеркала з електрорегулюванням, бампери та корпуси дзеркал у колір кузова, сидіння водія регулюється у висоту, з підлокітниками і відкидне скло в задніх дверцятах.
На сторожі безпеки стоять електронні системи ABS, EBD, ESC, ASR, HBA і Hill Holder, передні і бічні подушки безпеки. Версія Pop комплектується 1,4-літровим бензиновим двигуном в 77 к.с.
Рівень оснащення Lounge має на озброєнні кондиціонер, протитуманні фари, мультимедійну систему Uconnect із 5-дюймовим дисплеєм, багатофункціональне рульове колесо і легкосплавні 16-дюймові колісні диски. На ній доступні не тільки вищезазначений бензиновий агрегат, а й 1,3-літровий турбодизель MultiJet II потужністю 80 к.с. Із дизелем як опцію можна встановити і автоматичну коробку передач Dualogic.
І, нарешті, версія Qubo Trekking має посилену підвіску коліс, електронне блокування міжколісного диференціала Traction+, бампери з захисними піддонами і більш широкі захисні накладки на дверцятах. Ця версія комплектується круїз-контролем, рейлінгами на даху і 95-сильним 1,3-літровим турбодизелем MultiJet II. Ціни на автомобіль на британському ринку стартують із 11 695 фунтів за базову версію до 15 695 фунтів за «позашляхову» Trekking.