Представлено оновлений кросовер DS 7
Бренд DS представив оновлену версію флагманського кросовера DS 7, який вийшов на ринок у 2017 році. Новинка відрізняється повністю перемальованою передньою частиною кузова з новими матричними фарами головного світла DS PIXEL LED VISION 3.0 та вперше використаними у серійній моделі денними ходовими вогнями DS LIGHT VEIL.
Особливість нових ДХВ — чотири вертикальні лінії з 33 світлодіодів, що створюють ефект проходження світла крізь тонування кузова. Вони спалахують і гаснуть під час блокування та розблокування автомобіля.
Модулі PIXEL відрізняються оптимізованим управлінням світловим потоком, більш потужним, однорідним та зі збільшеною до 380 метрів дальністю променя. На швидкостях до 50 км/год ширина променя сягає 65 метрів.
Збільшена порівняно з попередником решітка радіатора прикрашена тонкими ромбовидними візерунками. Передній бампер повністю новий. Задня частина кузова більш витягнута. На кормі — повністю перемальовані двері багажного відділення та тонші світлодіодні задні ліхтарі, оздоблені затемненим хромом. Доповнюють новий образ флагмана аеродинамічні колісні диски діаметром 19 дюймі та 21 дюйм у топовій версії DS 7 E-TENSE 4×4 360.
У кузовній палітрі шість кольорів: Lacquered Grey, Sapphire Blue, Platinium Grey, Perla Nera Black, Pearl Crystal та Pearly White.
У салоні з нововведень — удосконалена 12,0-дюймова інформаційно-розважальна система з інтерфейсом, що повністю настроюється, та підтримкою управління голосом і жестами. На екран мультимедійки виведено керування навігацією, кондиціонером та іншими функціями. Також на ньому відображається картинка із зовнішніх передніх та задніх камер.
Фірмова система нічного бачення DS NIGHT VISION за допомогою інфрачервоної камери виявляє велосипедистів, пішоходів та тварин на відстані до 100 метрів, як на дорозі, так і на узбіччі. Інформація про потенційну небезпеку виводиться на цифрову панель приладів та дублюється звуковим сигналом. Система моніторингу уваги водія аналізує залучення у процес керування автомобілем за допомогою двох камер. Одна контролює поведінку автомобіля, друга — вираз обличчя, напрям погляду та частоту моргання повік водія.
Також у арсеналі кросовера керована камерою система демпінгування DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, що регулює окремо кожне колесо в залежності від стану дорожнього полотна. Плюс до цього у стандартному оснащенні система DS DRIVE ASSIST з адаптивним круїз-контролем, здатним утримувати автомобіль у смузі руху, самостійно зупиняти, а потім повторно запускати.
На ринку оновлений DS 7 запропонують у п’яти комплектаціях та з чотирма силовими установками, включаючи три гібридні: DS 7 E-Tense 225, DS 7 E-Tense 300 та DS 7 E-Tense 360. Базова передньопривідна версія DS 7 E-Tense 225 укомплектована бензиновим двигуном потужністю 180 к.с. та 110-сильним електродвигуном. Електричний запас ходу — 80 км у вимірювальному циклі WLTP. Омологована витрата палива — 1,2 літра на 100 км.
На вершині сімейної лінійки модифікація DS 7 E-Tense 360 від підрозділу DS Performance. У такого кросовера занижений на 15 мм дорожній просвіт і розширена колія (на 24 мм — спереду та на 10 мм — ззаду). На передній осі збільшені до 380 мм гальма з чотирипоршневими супортами. Силова установка топового гібрида складається з 200-сильного бензинового мотора та двох електродвигунів (110 к.с. на передній осі та 113 к.с. на задній).
Запас ходу «повнопривідника» — 62 км при швидкості до 140 км/год. Витрата палива — 1,8 л/100 км. З шинами 245/35 R21 Michelin Pilot Sport 4S новий DS 7 E-Tense 360 прискорюється від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди.
Середня версія DS 7 E-Tense 300 укомплектована тією ж силовою установкою, що й E-Tense 360, але максимальна швидкість на електротязі обмежена на 135 км/год. Електричний запас ходу — 81 км. Витрата палива — 1,2 л/100 км. Час прискорення до першої «сотні» — 5,9 секунди.
Батарея у всіх модифікаціях на 14,2 кВтгод. Час зарядки — близько двох годин на терміналі потужністю 7,4 кВт.
Також новий DS7, як і раніше, доступний з дизельним двигуном BlueHDi 130. Працює мотор у парі з 8-ступінчастим «автоматом». Паспортні витрати палива — 5,5 л/100 км.
Серійне виробництво оновленого флагмана для глобального ринку налагоджено у Мюлузі (Франція). Для Китаю кросовер збирають на заводі у Шеньчжені. Перші постачання клієнтам заплановано на кінець 2022 року.
У Франції новий дизельний DS 7 коштує 44 700 євро, плагін-гібридний — від 55 100 до 78 400 євро залежно від модификації.