Представлено новий Range Rover: велика кількість електроніки та гібридні мотори
Нове покоління Range Rover мало чим відрізняється від попередника. Зовнішність залишилася такою ж впізнаваною. Єдиний виняток — бічні панелі з висувними дверними ручками, що нагадують такі моделями марки, як Velar і Evoque.
Але якщо “копнути глибше”, то виявиться, що передня частина автомобіля, як і кузов — повністю нові. Ба більше, виробник запевняє, що тепер він став міцнішим. Цього вдалося досягти за рахунок використання гнучкої архітектури MLA-Flex. Застосування різних матеріалів в конструкції дало змогу підвищити жорсткість кузова на кручення і оптимізувати вагу.
Ще одним плюсом нової конструкції стала можливість створити низку модифікацій і компоновок позашляховика. Тепер його пропонують у двох варіантах колісної бази і в трьох варіантах виконання салону.
Зміна поколінь принесла позашляховику не тільки нові мотори, а й роботу за системою м’який гібрид. У всіх модифікаціях Range Rover передбачається наявність електричного мотор-генератора. Він дає змогу збільшувати віддачу установки і економити паливо.
Позашляховик пропонуватимуть з декількома моторами на вибір: двома дизельними 3,0-літровими і 4,4-літровим бензиновим. Коробка передач для всіх трьох моторів одна — восьмиступенева автоматична.
Найпотужніший дизельний агрегат — D350 сімейства Ingenium. Це 3,0-літровий мотор із двома турбокомпресорами видає 350 к.с. і 700 Нм. Від 0-100 км/год такий агрегат розганяє автомобіль за 6,1 секунди.
Одразу за ним йде дизельний D250 такого ж об’єму, що видає 249 к.с. і 600 Нм. Для прискорення до “сотні” позашляховику з таким мотором знадобиться 8,3 секунди.
Третій і останній пропонований виробником мотор — бензиновий 4,4-літровий. Його віддача 530 к.с. і 750 Нм. Це дає змогу прискорюватися від 0-100 км/год за 4,6 секунди. При цьому максимальна швидкість примусово обмежена на позначці 250 км/год.
У салоні позашляховика нового покоління з’явилася сучасна система мультимедіа Pivi Pro з величезним 13,1-дюймовим сенсорним дисплеєм. Планшет розташований над центральною консоллю за рахунок чого створюється враження того, що він ширяє в повітрі. Завдяки окремій батареї користуватися мультимедіа можна, не запускаючи двигун автомобіля.
У салоні нового Рендж Ровер буде ще кілька дисплеїв. Наприклад, 13,7-дюймова цифрова приладова панель. Крім цього Range Rover 2022 може запропонувати 11,4-дюймову розважальну систему для пасажирів другого ряду, бездротову зарядку для смартфона і можливість оновлення повітрям.
Випуск Рендж Ровер наступної генерації налагодять на підприємстві марки в Соліхалле, Англія. Там випускали і автомобілі минулих поколінь. Вартість новинки не оголошена. У продаж позашляховик має надійти наступного току. Електричний Range Rover вийде на ринок в 2024 році.