Топовая версия Autograph обойдется почти 113 тысяч долларов
Торішній концепт Infiniti QX Monograph перетворився на трирядний серійний позашляховик QX80. Під час анонсу у серпні 2023 року компанія показала лише зовнішність новинки. Товарний автомобіль виглядає практично так само. Ті ж масивні вертикальні вентиляційні отвори, велика решітка радіатора, горизонтальні смуги фар та висувні дверні ручки.
Але найбільше схожа на концепт Infiniti QX Monograph — нова топова комплектація Autograph. Це єдина версія, в якій позашляховику дістався чорний контрастний дах, 22-дюймові колісні диски та підсвічений логотип на «носі». Колишні компектації Pure, Luxe та Sensory збережені. На старті продажів позашляховик доступний у дев’яти кольорах та з кількома варіантами колісних дисків діаметром до 22 дюймів.
Габарити Infiniti QX80 не уточнюються. Концепт досягав у довжину 5334 мм. При цьому в компанії наголошують на помітній надбавці по висоті. Конкретних цифр немає, але обіцяно 4,6 м3 загального пасажирського простору. Як стверджується, порівняно з попередньою моделлю простір за сидіннями другого ряду збільшено на 18%, третього — на 54%.
Салон оздоблений натуральною шкірою, деревом та алюмінієм. Більшість передньої панелі займають два 14,3-дюймових дисплеї, об’єднаних в один блок. Ще один екран діагоналлю 9,0 дюймів встановлений у верхній частині центральної консолі. Він відповідає за клімат-контроль, керування їздовими режимами та підігрівом/охолодженням сидінь. Підсвічування салону — 64-кольорове зі світлодіодами у дверях та на передній панелі.
Особливо цікавий асортимент камер, що забезпечують різноманітні ракурси, як зовні, так і всередині, включаючи так званий Front Wide Viev (широкий вид спереду). Зображення з передньої камери відображається одразу на двох екранах, даючи водієві можливість бачити припарковані навколо автомобілі. Також водій може бачити на екрані, що знаходиться перед передніми колесами автомобіля, або відбувається на задніх сидіннях.
Ще одна «фішка» QX80 — система біометричного охолодження. Інфрачервоні датчики, що встановлені в стелі, вимірюють температуру тіл пассжирів та автоматично змінюють налаштування клімату для більшого комфорту. У новому QX80 підігрів передбачено навіть у сидіннях третього ряду. Тоді як у другому є ще й масаж.
За якість звуку в салоні відповідає аудіосистема Klipsch із 24 динаміками потужністю 1200 Вт. З конвеєра вона встановлена у топовій комплектації Autograph. Для решти це опція. Стандартно комплектації Pure, Luxe та Sensory передбачають 600-ватну аудіосистему із 14 динаміками. Також заявлено підтримку Apple CarPlay або Android Auto та систему ProPilot 1.1, яку можна за доплату оновити до версії 2.1. У цьому випадку керувати автомобілем можливо «без рук». Плюс до цього Infiniti QX80 уперше отримав проєкційний екран.
Не обійшлося без змін і у моторній лінійці. Старий 5,6-літровий V8 залишився у минулому. Його замінив 3,5-літровий V6 з подвійним турбонаддувом, що генерує 450 к.с. та 516 Нм крутного моменту, на 51 к.с. та 139 Нм більше за попередника. Коробка — 9-ступінчаста автоматична. Привід — задній або повний. У їздової електронники п’ять режимів: стандартний, еко, спорт, сніг та буксирування. Також є режим користувача, який водій може налаштувати індивідуально. Максимальна маса вантажу, який здатен буксирувати QX80 — 3855 кг.
Як кажуть у компанії, конструкція кузова нового Infiniti QX80 на 57% жорсткіша, ніж у попередника. Пневмопідвіска, що регулюється, на високих швидкостях опускається на 30 мм для більшої ефективності. На парковці для полегшення посадки/висадки кузов можна опустити 71 мм.
У дилерів новий Infiniti QX80 з’явиться цього літа. Коштує позашляховик від 84 445 до 112 590 доларів залежно від приводу та комплектації.