VW ID.3 2020 — потенциальный бестселлер в сегменте электромобилей. Новинку наделили отличными характеристиками и привлекательной ценой
Франкфурт — місце прем’єри електричного VW ID.3, який виявився одним із найбільш довгоочікуваних EV цього року. Новинка примітна не тільки тим, що відкриває цілий діапазон повністю нових електрокарів, складених на модульній платформі MEB, на неї також покладена місія повторити успіх оригінального VW Beetle.
Звісно, не в буквальному сенсі. Новий електромобіль Фольксваген ніяк не досягне тиражу Жука — виробничі потужності компанії просто не переварять таку кількість електрокарів. Але напрям народного і (з деякими поправками) доступного автомобіля тут той самий.
Хоч там як, але Volkswagen ID.3 прагне стати наймасовішим EV у світі. Цьому сприяє величезна кількість факторів, поєднаних в одному автомобілі. Розглянемо докладніше?
Почнемо з дизайну. Незважаючи на те, що VW майже роздягнув свою новинку задовго до прем’єри, хіба що заклеїв кузов смугастою плівкою, зовнішність залишалася в секреті до останнього. Це непросто в сучасному світі! Що в підсумку вийшло? Подобається вам його дизайн чи ні, але VW ID.3 2020 має сучасний вигляд і загалом не нагадує жоден інший Фольксваген.
Доволі футуристичний, щоб привернути увагу гіків, але не надто химерний, щоб не відлякати більш нейтральну аудиторію. Ця тема продовжується в інтер’єрі. Проста і невагома передня панель з мінімальною кількістю фізичних перемикачів і акуратним дизайном має дуже лаконічний вигляд. А різні схеми оздоблювальних матеріалів перетворять салон до невпізнання, якщо ви не погоджуєтеся на нуднувату темну палітру.
Візуально за розмірами новинка перебуває між VW Golf і Polo. Але завдяки коротким звисам і збільшеній за рахунок компонування колісній базі ми очікуємо доволі просторого салону, порівнянного за місткістю з Гольфом.
Як повідомлялося раніше, електрокар VW ID.3 отримає три модифікації. Базовій версії дісталася батарея ємністю 45 квт (330 км), топовій — на 77 квт/год (550 км), а середній варіант озброєний 58-кіловатним блоком і запасом ходу в 420 км. Саме таку батарею отримають електромобілі, які першими вирушать на ринок в особливій модифікації VW ID.3 1ST edition.
Усі машини отримають встановлений на задній осі електромотор потужністю 204 к.с. і 310 Нм крутильного моменту, який забезпечить гідний розгін до 100 км/год. Це в компанії поки що не уточнюють, але відома максимальна швидкість — 160 км/год.
Швидка 100-кіловатна зарядка обіцяє збільшити запас ходу на 290 км за 30 хв. Непогано, правда? У компанії повідомляють, що ціна на базовий електрокар буде меншою за 30 тис. євро. Дуже багатообіцяюче! Бонус — новий логотип компанії VW. Дивіться уважніше — емблема стала пласкою і здається сучаснішою. Як вам таке рішення?