X

Porsche Taycan — скільки Tesla можна купити за його ціну

Porsche Taycan 2020 — электромобиль, которому еще предстоит сразиться в цифровом поединке с конкурентами. Одна цифра уже точно больше

На новий Porsche Taycan покладено величезні надії. Цей автомобіль має продемонструвати технічний потенціал бренду і виконати фінансові завдання, в чому йому допоможе нескромна ціна. Але про це трохи пізніше.

Взагалі Volkswagen Group не любить втрачати гроші і зважується на збитки тільки в крайньому разі. Напружимо пам’ять? VW Phaeton, який багато хто охрестив ринковим провалом, в компанії ніколи і не замислювали як можливість заробити. Головна мета цього розкішного суперседана — обкатування технологій у реальному світі для нового покоління моделей Bentley, з чим він чудово впорався.

Не менш яскравий приклад — легендарна Bugatti Veyron. Незважаючи на приголомшливий успіх моделі, Фольксваген нічого на ній не заробив. Передусім автомобіль являв собою іміджевий елемент, заявку на лідерство в технологічному секторі і гучне відродження Бугатті.

Читайте також:
Bugatti Chiron розігнався до 490 км/год (відео)

Porsche – це, можливо, комерційно найуспішніший бренд німецького концерну. На його рахунку не так багато моделей, які не виправдали своє існування, а в новітній історії компанії таких немає у принципі. Чому? Порше намагається не помилятися, приваблює найкращих інженерів, вловлює ринкові тенденції або, в крайньому разі, створює їх власними зусиллями.

Звісно, не варто забувати про ціну. Porsche грає в тому ж преміальному секторі, що і Mercedes, BMW, Jaguar. Втім, тут немає нічого нового. Просто підсумуємо, що вартість продукції укупі з високими тиражами створює високі маржинальні показники, які дають змогу назвати Порше успішним бізнесом.

Електромобілі – сектор, який довгий час перебував без належної уваги з боку німецьких експертів. Тепер це змінилося разом з Porsche Taycan 2020, який багато хто чекав близько чотирьох років! І у випадку з цим EV компанія повною мірою демонструє бажання залишитися в плюсі.

Читайте також:
Volkswagen избавится от Bentley и Lamborghini

Річ у тому, що на розробці та виробництві електромобілів ще ніхто не заробив. Це дороге заняття, попит поки що не перевищує 1% на світовому ринку, а виробники не готові в кілька разів наростити свої потужності для створення більшої кількості електрокарів. Це пов’язано і з виготовленням комплектуючих, і з їхньою високою вартістю, і складністю виробництва тощо.

Загалом, справа не прибуткова. Але в Порше не згодні втрачати гроші на перспективних розробках з заділом на майбутнє, з чим вже змирилися інші компанії. Тому стартова ціна Порше Тайкан у США — 153 тис. дол. Як вам таке? Особливо цікаво, що з цього приводу думає головний суперник.

Звісно, йдеться про Tesla Model S. Раз вже Тайкан вийшов таким дорогим, варто протиставити йому топову Model S Performance, яка все одно дешевша — 100 тис. дол. Її запас ходу дорівнює 600 км. Щоб спробувати наблизити німецький електрокар до американки, варто прокачати його до модифікації Turbo S, яка обійдеться вже в 185 тис. дол! При цьому запас ходу становитиме близько 410 км. Справедливості заради, базовий Тайкан через менш потужну силову установку проїде приблизно 450 км.

У будь-якому разі, якщо грати по-крупному, топовий і завантажений опціями електрокар Porsche обійдеться в 241,5 тис. дол. Скільки Tesla можна купити за цю суму? Взагалі — шість, але давайте за порядком. Вивченням цього цікавого питання зайнялися InsideEVs.

Читайте також:
Tesla поділилася електромотором з Porsche 911 (відео)

Весь модельний ряд американського бренду (в базових версіях) сумарно коштує 204 тис. Це, нагадаємо, кросовер Tesla Model X, Model S і Model 3. При цьому стандартний Х, топова S і середня Трійка обійдуться в 241 тис. дол. — пряме попадання в найдорожчий Тайкан.

Але майже за ту ж суму (234 тис. доларів) можна придбати шість стандартних Tesla Model 3! Насправді, порівняння з цим електромобілем навіть коректніше. Незважаючи на те, що за габаритами Porsche Taycan майже повторює Model S, за внутрішнім простором салону (головним параметром для класової орієнтації у США) він ближче саме до Model 3.

З іншого боку, новий електромобіль Порше напирає на технологічність і вже точно пропонує більш симпатичний, продуманий і якісний інтер’єр, це не важко помітити. Ну а ще з одного боку, ви втратите в практичності і об’ємі багажника, якщо виберете його замість Tesla. Що важливіше в реальному світі, кожен вирішить сам. У будь-якому разі, дорогий нішевий електромобіль вже точно не назвеш повсякденною сімейною машиною.