Porsche представив позашляховий 911 Dakar
На автосалоні у Лос-Анджелесі відбулася прем’єра позашляхового Porsche 911. Ліфтована «дводверка», названа на честь перемоги у ралі «Париж — Дакар» 1984 року, стала одним із найяскравіших експонатів виставки.
Porsche 911 Dakar побудовано на серійному Porsche 911 Carrera 4 GTS з 3,0-літровим оппозитним турбомотором (480 к.с., 570 Нм). У позашляхової «двохдверки» двигун встановлений на посилених опорах від Porsche 911 GT. Штатний 8-ступінчастий «робот» PDK та повний привід переналаштовані для відповідності дорожнім умовам.
Але головна відмінність 911 Dakar — підвіска з регульованими амортизаторами. Як повідомляється, порівняно з базовим 911 Carrera 4 GTS дорожній просвіт збільшено на 50 мм. За потреби автомобіль можна підняти ще на 30 мм, причому на швидкості до 170 км/год. У стандартному оснащенні позашляхового купе встановлені активні стабілізатори поперечної стійкості PDCC та задній механізм, що підрулює. Базові шини — Pirelli Scorpion All Terrain Plus із збільшеною висотою профілю, протектором глибиною 9 мм та подвійним каркасом боковин. Попереду розмірності 245/45 ZR19, ззаду — 295/40 ZR20.
Час прискорення від 0 до 100 км/год — 3,4 секунди. Максимальна швидкість обмежена на 240 км/год. У їздової електроніки два додаткові режими: Rallye — для швидкої їзди по пересіченій місцевості та Offroad — для подолання бездоріжжя. Також є Rallye Launch Control для швидких стартів на поганому покритті.
Зовні Porsche 911 Dakar відрізняється кришкою переднього багажника з прорізами, сталевими решітками у передніх повітрозабірниках, захисним пластиковим обважуванням кузова, алюмінієвими буксирувальними петлями та оригінальним заднім спойлером. Також є захист днища та фірмовий багажник на даху із вбудованими прожекторами. Для їх підключення на дах виведено 12-вольтову розетку.
У салоні — спортивні сидіння у першому ряду. Задні викинули задля зниження ваги. З тією ж метою використано більш тонке скло та полегшений 12-вольтовий акумулятор. Це дозволило максимально зменшити вплив додаткових елементів на масу автомобіля — 1650 кг. Для порівняння, повнопривідна GTS-версія лише на 10 кг легша.
За доплату запропоновано пакет Rallye Design Package, який передбачає фарбування кузова в стилі дакарівського Porsche 911 1984 року. Плюс до цього, покупець зможе обрати бортовий номер від 0 до 999. Також передбачена можливість встановлення додаткової дуги безпеки в салоні, вогнегасника та шеститочкових ременів безпеки. Цей набір входить до пакету Rallye Sport Package.
У США Porsche 911 Dakar оцінили у 222 000 доларів. Тираж «позашляхової дводверки» обмежено 2500 одиницями.