Geely Emgrand X7 претерпел самый серьезный рестайлинг за всю свою жизнь. Выглядит стильно и современно, а стоит недорого
У 2011 році світ побачив кросовер Geely Emgrand X7 (на домашньому китайському ринку модель називається Geely Vision X6). Сьогодні 8 років — серйозний вік для сучасного авто. Отже, час оновитися. Кросовер Джилі зробив це вже вчетверте.
Варто визнати, що свіжий рестайлінг вийшов найсерйознішим, що дає змогу машині мати цілком сучасний вигляд в актуальному модельному ряду марки. Нове тут майже все — бампери, оформлення задніх вікон, корма з ліхтарями та багажними дверцятами.
Кросовер став солідніше. Це видно неозброєним оком по зміненій передній частині автомобіля. Архітектура оптики зазнала сильних змін, в першу чергу, зникла контурна стрічка, яку недоброзичливці вважали архітектурним надмірністю.
Кросовер минулого покоління Джилі Эмгранд Х7 мав інші недоліки і мінуси, що стосується нових примірників то тут інформації поки немає.
Передні фари хоч і зберегли колишню форму, але отримали нову графіку. А от інтер’єр змінився повністю. Погляньте на стильну й елегантну передню панель, пухке кермо, продумане поєднання різних оздоблювальних матеріалів.
Акуратні лінії, чуттєві пропорції, дуже інтелігентне рішення дизайну інтер’єру. Але ж цього недостатньо, щоб стати бестселером на нашому ринку?
Тому китайський виробник вніс ще ряд змін як в дизайн, так і в конструкцію Geely Emgrand X7.
Наприклад, тепер автомобіль має багажне відділення об’ємом близько 400 літрів, непоганий дорожній просвіт в 160 мм, а також дуже ефектну затоновану задню стійку, яка надає кузову ефект «ширяє даху».
Якщо і цього мало, автомобіль запропонує скористатися низкою базових опцій, які не залишать байдужим вимогливого покупця.
У їх числі універсальні датчики парковки, які не дадуть пошкодити бампера з новим дизайном, круїз-контроль, восьмидюймовий дисплей мультимедійної системи, обладнаної навігатором, контроль тиску в шинах, стійкості тяги, вісім динаміків, шість подушок безпеки.
Китайський дизайн (особливо це стосується Geely, яка володіє Volvo) останнім часом покращився. І не забувайте – цьому автомобілю вже 8 років! З огляду на все, списувати модель поки що не планують.
І це не дарма. Тільки на батьківщині, в КНР, за минулий рік було продано близько 130 тисяч примірників, що говорить про стійкий попит, який продовжує зростати.
Перспективи нової моделі в Україні оцінювати складно, тим більше, в контексті солідного віку Geely Emgrand X7. Все ж зростання помітний, а формат автомобіля подобається українському автолюбителю.
Кросовер Джилі Емгранд Х7 здається сучаснішим і за рахунок нового широкоформатного дисплея мультимедійної системи. Двигун у моторній лінійці залишать один – 1,4-літровий турбомотор. Його віддачу збільшили з 133 к.с. до 141 к.с. У пару до нього — 6-ступінчаста механічна КПП або варіатор. Орієнтовна стартова ціна — 12 тис. доларів!
Прикро, що повнопривідна версія в Україні з’явиться навряд чи. Втім, оптимізм вселяє той факт, що мотори для нового Geely Emgrand X7 виробляють у сусідній Білорусі, а враховуючи, що в Китаї автомобіль буде мати версію з приводом на всі колеса, можна сподіватися і на повнопривідний варіант у нас.
Давайте визнаємо, що на тлі сучасного автопрому китайський паркетник виглядає цілком гідно — елегантний дизайн, один, але цілком дієздатний двигун, до якого в парі пропонується одна з двох коробок передач. Перша — шестиступінчаста механіка. Друга, для більш дорогих комплектацій, варіаторна безступінчата трансмісія CVT.
Про ціни на ринку України поки невідомо нічого. Однак вони не повинні бути вище, ніж у аналогів з Європи, а комплектації і технічне оснащення машини цілком відповідають уявленню про сучасний надійному кросовері.