Спортивный лифтбэк EQS 53 4Matic+ составит конкуренцию топовой Tesla Model S
Mercedes-AMG представив свою першу електричну модель — ліфтбек EQS, побудований на платформі EVA2. Місцем дебюту новинки став автосалон у Мюнхені. Під час прем’єри ліфтбек постав перед публікою в модифікації 53 4matic+, укомплектованій двома електромоторами. Сумарна віддача такої силової установки — 658 к.с і 950 Нм. Пакет AMG Dynamic Plus збільшує віддачу агрегатів до 761 к.с. і 1020 Нм, але тільки під час вибору режиму Race Start.
Для розгону від 0 до 100 км/год в першому випадку електрокару необхідно 3,8 с, у другому – 2,5 с. Повного заряду акумулятора ємністю 108 кВтг достатньо, щоб подолати 580 км шляху.
Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ позиціонується в ролі конкурента Model S, повного заряду акумулятора версії Long Range вистачить для подолання 652 км шляху, тоді як Tesla Model S Plaid зможе проїхати на “повному баку” 637 км.
Салон ліфтбеку укомплектований спортивними AMG-сидіннями, фірмовою панеллю приладів Hyperscreen і мультимедіа MBUX з додатковою системою телеметрії AMG Track Рace. У розпорядженні водія — спортивне кермове колесо з усіченим ободом і підкермовими пелюстками. В оздобленні використані штучна шкіра Artico і шкіра Nappa. Також електрокару дісталися брендовані підлогові килимки і накладки на пороги.
У стандартному оснащенні — адаптивна пневмопідвіска AMG RIDE CONTROL+, керований задній міст з кутом повороту до 9 градусів і високоефективна гальмівна система AMG (415-міліметрові диски з шестипоршневими супортами спереду і 378-міліметрові диски з однопоршневими супортами ззаду).
За доплату запропоновані керамічні гальма AMG з передніми дисками діаметром 440 мм.Також в оснащення моделі входить система рекуперації енергії і AMG Sound Experience, що створює звуковий ефект їзди на звичайному автомобілі з ДВЗ.
Вартість і старт продажу Mercedes-AMG EQS 53 4Мatic + поки не оголошені.