Як нова Audi A8 2018 може боротися з українськими дорогами
Підвіска Audi A8 2018 не має звичних стабілізаторів поперечної стійкості і здатна сканувати дорогу на наявність нерівностей, ям, горбів та ін.
Для демонстрації ефективності роботи активної підвіски нової Audi A8 в німецькій компанії вирішили задіяти відро та сигару. Відро поставили на кришку капота, а сигару розмістили на торпедо.
У головній ролі виступив Едді Сінклер – керівник фірми, що надає особистих водіїв світовим зіркам шоу-бізнесу і власникам компаній. Саме він показав, наскільки плавно активна підвіска відпрацьовує нерівності доріг.
Зазначимо, в конструкції підвіски нового флагмана Ауді традиційні стабілізатори поперечної стійкості замінені електромеханічними приводами (окремо для кожного колеса). Підвіска працює в тандемі з камерою, 18 разів на секунду, що сканує дорожню поверхню перед авто.
На основі отриманих даних електроніка здатна змінювати налаштування і коригувати зусилля на нижні важелі, щоб вибоїни були менш відчутні. На практиці це означає, що підвіска нової Audi A8 може підлаштовуватися навіть під українські дороги. Хотілося б знати, наскільки сумісні “всеїдність” і надійність в наших реаліях…