X

Peugeot e-2008 став потужнішим та далекобійнішим

Обновленный кроссовер Peugeot 2008 появится на рынке в ближайшие месяцы

Peugeot представила оновлену версію кросовера 2008. Зовнішність моделі переробили у стилістиці представленого на початку року Peugeot 508. Кросовер отримав нові вертикальні денні ходові вогні у формі трьох «кігтів» та задні ліхтарі у вигляді потрійного «пунктиру». У топовій версії GT вся оптика світлодіодна.

Також у списку оновлень нові колісні диски у стилістиці Peugeot 408 діаметром 16, 17 або 18 дюймів. Базовий колір кросовера — Selenium Grey. У модифікації GT кузов двоколірний з чорним дахом. У всіх верссіях, незалежно від кольору кузова корпуси бічних дзеркал заднього виду пофарбовані в чорний.

Кросоверу дістався фірмовий Peugeot i-Cockpit із мультифункціональним кермом, прикрашеним новим логотипом бренду, та встановленою на рівні очей цифровою панеллю приладів діагоналлю 10,0 дюймів. У виконанні GT вона має 3D-ефект. У базовій комплектації Active кросовер оснащений традиційними аналоговими приладами.

Усі версії обов’язкового Peugeot 2008 укомплектовані збільшеним з 7,0 до 10,0 дюймів сенсорним екраном. Модифікації на «механіці» отримали новий важіль перемикання коробки з інтегрованим Grip Control.

Електрична версія Peugeot e-2008 отримала силову установку від e-208 та e-308 з більш потужним двигуном та ємною батареєю. Порівняно із дорестайлінгової моделлю віддача двигуна збільшена на 15%, до 156 к.с., ємність батареї — із 50 до 54 кВт•год. Запас ходу збільшився із 345 до 406 км по WLTP.

Peugeot e-2008 стандартно комплектується однофазним зарядним пристроєм на 7,4 кВт. За доплату доступна трифазна зарядка на 11 кВт. Орієнтовний час поповнення батареї від 20 до 80% — 30 хвилин від терміналу на 100 кВт, 4 години та 40 хвилин — від Wall Box (7,4 кВт) та 11 годин 10 хвилин — від розетки на 3,2 кВт.

На початку 2024 року очікується нова версія, яка працює за схемою «м’який гібрид». Силовий агрегат такого кросовера складатиметься із бензинового двигуна PureTech нового покоління потужністю 136 к.с. та 6-ступінчастою автоматичної коробки передач із подвійним зчепленням та інтегрованим електромотором.

Як стверджується, гібрид на 15% економічніший за звичайну «паливну» версію. Їх у оновленого Peugeot 2008, як і раніше, дві: бензинова та дизельна. Бензиновий кросовер укомплектований 1,2-літровим трициліндровим турбомотором. У парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач такий агрегат видає 100 к.с., з 8-ступінчастим «автоматом» — 130 к.с.

Дизельний Peugeot 2008 використовує чотирициліндровий двигун робочим об’ємом 1,5 літра та потужністю 130 к.с. Варіант коробки один — 8-ступінчастий «автомат».

Також кросовер отримав розширений список систем активної безпеки та допомоги водієві. До нього увійшли адаптивний круїз-контроль із функцією Stop and Go й регульованою відстанню між автомобілями та автоматичне екстрене гальмування з розпізнаванням пішоходів та велосипедистів вдень та вночі на швидкості від 7 до 140 км/год. Також у арсеналі моделі моніторинг «сліпих зон», розпізнавання дорожніх знаків з відображенням на цифровій панелі приладів, попередження про вихід зі смуги руху та система контролю уваги водія Driver Attention Alert.

Плюс до цього в поміч водієві передбачені аситент паркування та передня й задня камери. Картинка з камер виводиться на екран мультимедійки. За доплату запропоновано функцію кругового огляду. Також у списку опцій система Peugeot i-Connect Advanced, що підтримує сервіси Apple CarPlay та Android Auto, навігаційну систему TomTom та бездротову зарядку для смартфона.

Читайте також:
Пікапи Peugeot Landtrek допомагають боротися з літаками та гелікоптерами окупантів

У продажу оновлений Peugeot 2008, включаючи електричну версію, з’явиться влітку цього року. Вартість моделі 2024 року поки не оголошена. Не виключено, що кросовер з’явиться і в Україні.