Перший тест Volkswagen ID.4: що кажуть експерти про новий електромобіль
Сегмент кросоверів є найпопулярнішим серед покупців у світі, а також у нього найбільші темпи зростання. І от останнім часом він почав поповнюватися моделями на електротязі. Серед перших у свою лінійку ввела електричний кросовер німецька марка Volkswagen. Так, йдеться про ID4, дебют якого відбудеться вже наприкінці цього місяця.
У рамках тизерної кампанії Volkswagen вже розсекретив зовнішність і салон електрокросовера, причому останній показали не тільки на скетчах, а й на живих фото. А тепер модель показали у всій красі. Зокрема, журналісти видання Autocar протестували майбутній флагман марки і поділилися своїми враженнями. За словами експертів, до них у руки потрапив прототип ID 4, але він майже повністю повторює серійну модель.
Як і менший ID 3, він побудований на платформі MEB, а поставлятимуть його з декількома силовими установками на 146, 168, 173 і 201 к.с., а також заднім і повним приводом. Також передбачено два види акумуляторів — на 52 і 77 кВтг, які забезпечать запас ходу до 500 км. Пізніше на ринок вийдуть дві повнопривідні версії з віддачею в 262 і 302 сили, а також батареями на 77 кВтг.
Новий ID4 практично повністю повторює концепт ID Crozz, представлений у 2017 році. Він отримав сучасний кузов, з плавними лініями і властивими кросоверам пропорціями. Коефіцієнт лобового зіткнення дорівнює 0,26, що робить модель однією з найбільш аеродинамічних у сегменті позашляховиків. Салон дуже комфортний, з піднятими сидіннями і рівною підлогою.
Задні пасажири також можуть комфортно почуватися, оскільки передбачено достатньо місця для ніг, і це при тому, що електрокар отримав доволі місткий багажник. В оснащення стандартної версії входить цифрова приладова панель з 5,3-дюймовим екраном і мультимедійна система з дисплеєм на 10 дюймів. Однак для тестів експертам дали одну з топових версій, оснащену 12-дюймовим дисплеєм з доповненою реальністю.
Журналісти видання не тільки роздивилися електрокросовер, а й змогли на ньому покататися. За їхніми словами, ID4 із заднім приводом має миттєву продуктивність і прекрасне зчеплення. Також він дуже швидко набирає оберти і рухається неймовірно енергійно. Радіус повороту становить 10,2 метра, тому маневровість чудова. Також експерти дуже позитивно відгукнулися про чутливість рульового керування і багатоважільної підвіски, яка змогла забезпечити ідеальну їзду навіть на ґрунтовій дорозі. І це при тому, що прототип був узутий в низькопрофільні шини.
“Якщо ви думаєте про електромобіль для повсякденного використання, ID 4 має стояти першим у вашому списку. Це електромобіль, до якого можна швидко адаптуватися, він приголомшливо чуткий і маневровий. Ще одна привабливість досягається за рахунок продуманого інтер’єру, універсальності, глибокої інженерної цілісності і з достатнім запасом ходу”, — підсумували експерти.