Перший тест BMW 7-series 2020: більше хрому і 60 км на одній електриці
Уже бачили нову BMW 7-series? Звісно, повз таке оновлення пройти просто неможливо!
Великий німецький флагман усіх здивував своєю зовнішністю, яка дуже змінилася. Здавалося, що актуальне покоління з’явилося зовсім нещодавно, проте минуло вже три роки.
Найкращий час для рестайлінгу. Так і вийшло. Autocar уже и достеменно вивчив 7 серію і навіть покатався на новій гібридній модифікації.
Але, звичайно, поговоримо спершу про дизайн. Думки розділилися: новий седан виглядає незвично, і з цим ніхто не сперечається. Але кожен з ключових конкурентів конкурентов має яскраву індивідуальність, тому в BMW вирішили діяти рішуче.
Проте у поєднанні із складною пластикою переднього бампера відкривається абсолютно інший образ. У компанії говорять, що в роботі над оновленням ставили завдання наблизитися в розкоші до Rolls-Royce. Звичайно, важко не помітити збільшену кількість хромованої обробки, але чи вдалося досягти поставленої мети?
Всередині змін сталося значно менше, але це тільки на перший погляд. Інтер’єр має нові матеріали. Також покращилася шумоізоляція, що дуже важливо для автомобіля вищого представницького класу. Щоправда, експерти зазначили, що на ходу Mercedes-Benz S-class все ж краще захищає пасажирів від звуків і шуму довкілля.
Але головне нововведення – цифровий щиток приборів, який уже знайомий з 8-series, X5 і 3-series.
У разі вибору гібридної версії BMW 745e сучасний інструментарій доповнюється спеціальними показниками для комбінованої силової установки.
Яка, до речі, зазнала незвичних змін. Як правило, сьогодні автовиробники дотримуються тенденції даунсайзинга щодо двигунів, але тепер в парі з електромотором працює шестициліндровий агрегат замість двинуна на чотири циліндри. Звук, зрозуміло, тепер набагато кращий. 12-кіловатна АКБ забезпечує майже 60 км електричного пробігу. Дивно, що, за невеликого відставання в акустичному комфорті від того ж Мерседеса, сімка зуміла ще скоротити цей розрив. Це велике досягнення, враховуючи, що баварські автомобілі завжди були в складній ситуації через драйверський імідж, якого позбавлені великі седани інших виробників.
Єдиний не випробуваний вузол новинки – система інтелектуального управління трансмісією, яка спершу з’явиться на гібридній BMW 3-series G80, а після дістанеться 7-series.
Використовуючи дані навігаційної системи і показники спеціальних датчиків, програмне забезпечення визначає, чи потребує автомобіль під час розгону рекуперативної енергії. Загалом, усе доволі складно.
Наразі в компанії намагаються налаштувати взаємодію із системою максимально простим і зрозумілим чином, щоб не сполохати потенційних покупців 745е.