
Перший відгук про Mercedes EQC — що він собою являє
Довгоочікуваний електромобіль Mercedes EQC уже пішов у виробництво. Це означає, що прес-партія автомобілів готова. InsideEVs покаталися на новинці і поділилися враженнями. Чи не розчарував їх новий електричний кросовер?
Безумовно, головна перевага EQC в тому, що це Мерседес. Все той же впізнаваний преміальний німецький кросовер з усіма притаманними йому атрибутами — тільки електричний. Непідготовлена людина одразу і не запідозрить, що тут немає ДВЗ.
Ідея бренду для цього автомобіля — зробити перехід на EV для клієнтів компанії максимально комфортним, безболісним і майже непомітним. Цікавий підхід.
Але як цей електричний кросовер їде? Водій назвав його найтихішим EV на сьогодні. Звісно, всі електрокари працюють тихо завдяки мотору, але цей Мерседес взагалі не турбує пасажирів ніякими звуками.
Розгін за 4,9 с до 100 км/год — прекрасний показник, але динамічний набір швидкості відбувається з ледь помітною затримкою. Автор допускає, що це може бути особливістю конкретного тестового екземпляра. Але, як ви розумієте, з 408-сильною силовою установкою повільним Mercedes EQC не назвеш. Окрема розмова — комфорт. Навіть на мощених вулицях Франкфурта підвіска продемонструвала гідну роботу.
У поворотах, безумовно, це не спорткар. Але здебільшого виробнику доводиться обирати між жвавим керуванням і комфортом. У цьому разі зупинилися на останньому, що якнайбільше відповідає ідеології цивільних моделей Mercedes.
Запас ходу відповідно до WLTP дорівнює 415 км. Суворі і більш реалістичні цифри EPA ще не готові, але варто очікувати чогось на кшталт 370 км. А експерт, проїхавши, прогнозує 340-350 км реального пробігу.