X

Перший електромобіль Zetta з Росії може перестати бути російським

Судьбой городского компакт-кара из России заинтересовались словаки, которые помогут привлечь новых инвесторов с большими планами

Не так давно російський стартап представив своє творіння — компактний електромобіль Zetta. Однак його серійне виробництво перебуває під питанням. У виробника немає на це коштів. Найімовірніше, врятувати ситуацію зможуть словаки. Саме вони виявили інтерес до електрокара.

Питання постачання електромобілів на ринок Словаччини нещодавно обговорили директор ТОВ «Зетта» Денис Щуровський і керівник словацької фірми Beta-Cars s.r.o. Боніслав Донєв.

Компанія Beta-Cars s.r.o. планує стати дистриб’ютором і представником бренду Zetta в Словаччині. Фірма візьме на себе просування і реалізацію електрокарів, а також післяпродажне обслуговування. Крім того, словаки запропонували свою допомогу в сертифікації продукції на європейському ринку і обговорили можливе складання Zetta в Європі.

За підсумком переговорів було складено дорожню карту, в якій сторони чітко прописували подальші спільні дії. Також компанії домовилися обмінятися всією необхідною інформацією і почати розгляд контакту. У свою чергу така співпраця може стати тією “рятівною соломинкою”, яка зараз так потрібна Zetta. Вона також дасть змогу привернути увагу інвесторів і довести проект до серійного виробництва.

Читайте також:
Лютий як сибірська зима — російський електромобіль Zetta за $ 7000

Адже наразі російському стартапу не вистачає приблизно 100 млн рублів (близько $1 300 000) для старту серійного виробництва. Закордонні інвестори, якщо такі знайдуться, можуть зацікавитися цілковитою купівлею компанії. У цьому разі Zetta більше не буде російським брендом. Тим паче, що в РФ електромобілі зовсім не популярні, а про розвиток необхідної інфраструктури влада поки що не дбає.