Ford повністю розсекретив свій перший електричний кросовер
У США відбулася прем’єра Ford Mustang Mach-E. Саме так зрештою назвали перший електрокросовер Форд. Публіці новинку покажуть через кілька днів на автошоу в Лос-Анджелесі.
Зі звичайним Mustang новачок не має нічого спільного з технічної точки зору, хоча схожий із ним зовні. Передня і особливо задня частина Mach-E витримані в дусі Мустанга. У профіль кросовер має стрімкий вигляд завдяки купеподібній лінії даху.
У салоні розробники обіцяють якісніші, ніж у бензинового Mustang, матеріали оздоблення. Електромобіль Ford отримав віртуальну панель приладів і великий 15,5-дюймовий тачскрін у стилі Tesla.
Як і у багатьох електрокарів, Ford Mustang Mach-E має два багажники. Об’єм переднього становить 136 л, а заднього – 821 л (і 1688 – зі складеними сидіннями). Серед опцій є підігрів керма, панорамний дах і потужна аудіосистема Bang & Olufsen.
Електрокросовер Ford Mustang Mach-E запропоновано із заднім або повним приводом, в чотирьох варіантах за потужністю і з двома типами акумуляторних батарей:
– Select ($43 895) – 255 к.с. і 414 Н∙м, 6 с до 100 км/год, акумуляторна батарея на 75,7 кВт∙год, запас ходу – 370 км у задньопривідній версії і 338 км – в повнопривідній (за найреалістичнішим циклом EPA).
– California Route 1 ($52 400) – 286 к. с. і 414 Н∙м, 6 с до 100 км/год, акумуляторна батарея на 98,8 кВт∙год, запас ходу – 483 км в задньопривідній версії.
– Premium AWD ($50 600) – 338 к.с. і 565 Н∙м, 5,5 с до 100 км/год, акумуляторна батарея на 98,8 кВт∙год, запас ходу – 435 км у повнопривідній версії.
– GT ($60 500) – 465 к.с. і 830 Н∙м, 3,5 с до 100 км/год, акумуляторна батарея на 98,8 кВт∙год, запас ходу – 378 км у повнопривідній версії.
Зарядка від домашньої електромережі займає від 6,5 до 13 годин (залежно від типу зарядного пристрою і ємності батареї). Також електрокар підтримує швидкі зарядні станції потужністю до 150 кВт.
Продаж Ford Mustang Mach-E стартує в 2021 році. Але замовити електромобіль Форд можна вже зараз, причому передоплата становитиме лише $500