Перший електричний Lamborghini буде чотиримісним
Lamborghini готується вступити в електричну еру, яка розпочнеться у 2028 році з виходом на ринок першої серійної електричної моделі марки. Про це в інтерв’ю виданню AutoExpress розповіли генеральний директор компанії Стефан Вінкельманн та технічний директор Рувен Мор. При цьому було підкреслено, що поява електричного Lamborghini не стане кінцем використання брендом традиційних двигунів внутрішнього згоряння.
Зі слів Вінкельманна, компанія готує чотиридверне купе з посадковою формулою 2+2 та високим дорожнім просвітом, пристоване до повсякденного використання. Також він згадав синергію з Volkswagen Group, як це вже було з Lamborghini Urus. Це може означати, що в основу електричної новинки ляже платформа SSP (Scalable Systems Platform), яка розробляється німецьким концерном.
Також електромобіль отримає низку фірмових технологій, які, на думку технічного директора Lamborghini Рувена Мора, ідеально впишуться у світ електрики. Зокрема, він згадав використання вуглецевого волокна та інтеграцію батареї у структуру кузова. Це розв’яже руки дизайнерам та інженерам з погляду аеродинаміки.
«У нас є кілька крутих ідей, щоб компенсувати це… наприклад, щодо динаміки водіння, керованості, дрифту та поведінки при керуванні загалом», — сказав Мор. Також він розповів, що використання електричної силової установки дозволить впровадити «системи для забезпечення контролю швидкості обертання коліс», що не можливо зі стандартним двигуном внутрішнього згоряння.
Але перш ніж випустити перший електричний Lamborghini, компанія планує протягом наступних чотирьох років електрифікувати актуальну лінійку, витративши на це 1,8 мільярда євро. Першим на початку 2023 року на ринок вийде гібридний наступник Aventador. Наприкінці 2024 року з’являться плагін-гібриди, які замінять нинішні Huracan та Urus.
Як пояснив Вінкельманн, гібриди не стануть просто сходинкою до повністю електричної лінійки. Він хоче, щоб вони залишалися якнайдовше й не виключає, що «синтетичне паливо» може зіграти свою роль у «підтримці їхнього життя».Біопаливо може стати альтернативою традиційному і компанія має намір скористатися цим. Зокрема, для нових спортивних та гоночних моделей, а також частково для вже представлених на ринку. У цьому напрямку Lamborghini співпрацює з Porsche, яка являється лідером у питанні синтетичного палива у Volkswagen Group.