Перший автомобіль Xiaomi виявився швидше Porsche Taycan Turbo та Tesla Model 3
Китайський технологічний гігант Xiaomi представив свій перший автомобіль — електричний седан Xiaomi SU7. Як стверджується, новинка має найнижчий у світі коефіцієнт лобового опору Cd 0,195.
Габаритна довжина SU7 — 4997 мм, ширина — 1963 мм, висота — 1440 мм, відстань між осями — 3000 мм. У компанії параметри седана називають «золотим перетином», що забезпечило йому таку завидну аеродинаміку. Позитивно позначилися на аеродинаміці й напівприховані дверні ручки. Ще одна перевага такої конструкції – виключення замерзання в холодну погоду.
Xiaomi SU7 оснащений «розумними» адаптивними фарами з 4 лінзами та 12-піксельною матрицею, які автоматично змінюють рівень свічення залежно від освітленості. Надширококутне освітлення на 160 градусів (по 80 градусів з кожного боку) забезпечує чітку видимість дороги. У поворотах автоматично активуються допоміжні ліхтарі.
Салон Xiaomi SU7 доступний у трьох кольорах: Galaxy Grey, Twilight Red та Obsidian Black. У стандартній комплектації — класичне кермо, спортивні сидіння, аудіосистема Dolby та динамічне навколишнє освітлення. Над головами пасажирів скляний дах площею 5,53 квадратних метрів.
Седан оснащений двигунами Xiaomi V6 і V6. У повнопривідній версії Xiaomi SU7 Max потужність силової установки складає 673 к.с. Крутний момент на піку досягає 838 Нм. За даними виробника, час прискорення від 0 до 100 км/год становить 2,78 секунди. Максимальна швидкість — 265 км/год. Для порівняння, Porsche Taycan Turbo розганяється до 260 км/год, а Tesla Model 3 — до 250 км/год.
Ємність батареї SU7 не уточнюється. Запас ходу — 800 км за китайським циклом CLTC. Надшвидка зарядка потужністю 800 В дозволяє поповнювати батарею на 200 км за 5 хвилин та на 510 км за 15 хвилин.